Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Gezellige gastvrije B&B in het knusse dorp Groede. Fijne ontvangst, mooie ruime kamer, heerlijk ontbijt. Er werden zelfs fietsen voor ons geregeld. We werden in de watten gelegd. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

De B&B ligt aan een mooi plein tegen over de kerk in Groede. Niet ver van het strand. Vlakbij leuke cafe' en restaurants. Uitstekende lokatie voor fietstochten Door Zeeuws-Vlaanderen. Wij verbleven hier 5 nachten. De bediening is vriendelijk en het ontbijt is goed. Wij verbleven in kamer Afrika. De kamer is klein, zonder echt uitzicht naar buiten behalve een zolderraam. De boksring is te zacht en de 2 aparte matrassen schuiven weg. De tv is klein en uit de jaren 90'. Er is geen gelegenheid om in de tuin te zitten. De prijs van de kamer is te hoog voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Heerlijk verblijf gehad bij B&B de Reiziger. Unieke locatie, vlakbij zee, heerlijk gefietst vanuit Sluis langs Dammervaart door historisch dorpje Damme naar Brugge. Veel cultuur ook in omgeving en perfecte fietslocatie. Kamers zijn goed verzorgd, wij hadden de mooiste kamer: Scotland, in de nok van monumentaal pand met uitzicht op dorpsplein met prachtig kerkje. Klokken luiden 's-nachts niet dus geen last van gehad. Fijne grote bedden en prima douche en ontbijtfaciliteiten. Vinden prijs/kwaliteit verhouding in het hoogseizoen aan de heftige kant zullen als we terugkomen daardoor in het laagseizoen boeken!

Kamertip: kamer scotland zit in de nok met uitzicht op dorpsplein
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima locatie, goed ontbijt en gastvrij onthaal, maar bed matras glijdt af , handdoek wissel onregelmatig en internet 2e etage is instabiel/slecht. Bij een prijs tot 75-80 euro (nu 90 euro) zou ons inziens nog acceptabel zijn.

Datum van verblijf: juli 2017
Marre M, Eigenaar van De Reiziger, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw bezoek en beoordeling. We hebbend de punten die u aanhaalde aangepakt. Hopelijk tot een volgende keer!

Marre en Mikey
B&B De Reiziger

Beoordeeld op 10 juli 2017 via mobiele applicatie

Logement in kunstenaarsdorp Groede. Deze B&B is gelegen aan de markt en telt 4 kamers met telkens een reisthema. Gezellige kamer, alles aanwezig, goeie en aangename ontvangst. Het ontbijt is meer dan uitgebreid. Enigste minpunt zijn de heel zachte matrassen, maar dit is een persoonlijke voorkeur.

Datum van verblijf: maart 2017