Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Teleurstelling alom!

We hebben ruim 500 km (retourtje ;)) gereisd om in t donker met een fakkeltje, zonder begeleiding ... meer lezen

Beoordeeld op 1 februari 2015
liekie2015
Amsterdam, Nederland
afschuwelijk zielig vies

omg!!! dat is wat we dachten toen we aankwamen in Groede... Een woonhuis met daarnaast een schuur ... meer lezen

Beoordeeld op 11 januari 2015
Annika R
Maarsbergen, Utrecht, Netherlands
Lees alle 51 beoordelingen

Beoordeeld op 19 oktober 2014 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend zijn we naar 2,5 jaar terug bij de husky's maar nu met onze 4 zoons. Bij aankomst wees Mieke ons erop dat ze bij de zee met paarden aan het garnaal vissen waren en dat dat wel leuk wat voor de mannen om te kijken, dus wij naar het strand waar we van het mooie weer het strand en de paarden hebben genoten. Bij terug komst wat gedronken en daarna hadden ze een lekkere gourmet geregeld. Na het eten gingen wel met fakkels de honden uitlaten op het strand. De volgende morgen stond er vers gebakken chocolade en speculaas brood klaar. Na het ontbijt zijn we met een kar en twee steps op pad gegaan met de husky's. Bij terugkomst stond er een lunch klaar. Na de lunch hadden wel het geluk dat we nog een tocht met de honden mochten maken. Nu met 3 steps en een kar langs het strand. Onze jongens maar ook wij hebben wederom genoten van de husky's en de gastvrijheid van Mieke en Wouter en we komen zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 16 oktober 2014

Wij hebben de huskytocht inmiddels al twee keer gedaan. 1 keer 2 jaar geleden, een mama-dochter dag met 1 van de kinderen. Dat was zo leuk meegevallen, dat we nu terug gegaan zijn met de 2 petekindjes, en de eigen kinderen. Je kan daar lekker op je eigen tempo toekomen, kennis maken met de hondjes, en genieten van de omgeving. De kinderen vonden de tocht super, zowel op de kar als op de step, en hebben nadien genoten van de wandeling naar het strand met één van de honden. Dat je zelf mee de hondjes mag inspannen en een "mini-bandje" creeert met "jouw" hond is fantastisch. Wij zijn telkens maar voor 1 dag gegaan, dus kan niet oordelen over de overnachtingsmogelijkheden. het middagmaal was eenvoudig, maar wel lekker. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: juni 2014
Beoordeeld op 14 oktober 2014

Het was super voor mensen die graag honden zien dit eens mee te maken!
Zalig gevoel! Mooie honden zelf mogen inspannen

Datum van activiteit: december 2013
Beoordeeld op 4 oktober 2014

Op 13 sept 2014 waren we met een 20-tal collega's te gast bij Husky-Event voor een dagje team-building.
We werden hartelijk onthaald met een aperitiefje op het terras. Gezellig even bijbabbelen. Daarna wachtte ons een verzorgde picknick met soep. Door het prachtige weer konden wij ook nu weer buiten genieten.
En dan hét moment van de dag: de Husky's inspannen voor de tocht met de honden. Door het grote aantal deelnemers konden we kiezen uit: tocht op de hondenkar, op de step, op de ligfiets, op de fiets of met de tandem. Keuze genoeg!! De tocht was de max. Onderweg kregen we nog twee maal de gelegenheid om onderling van voertuig te wisselen terwijl de honden water kregen. Ook hierbij mochten we weer helpen. Daardoor was er veel interactie tussen mens en dier. De tocht was best lang en de honden waren moe na afloop. We hielpen om hen naar hun respectievelijke hokken te brengen en nogmaals van water te voorzien.
Ook wij konden een slokje gebruiken: aperitief op een gezellig, nieuw terrasje met mogelijkheid tot sauna en hot-tub. Pure verwennerij!!
En om de avond af te sluiten, wachtte ons nog een rijke tafel met gourmet en raclette. Ook deze maaltijd gebeurde in een heel familiale sfeer.
Deze dag was qua team-building een echte topper. We hadden niet alleen een originele uitstap met zijn allen maar we hadden heel veel contact met elkaar doorheen de verschillende evenementen. Een échte aanrader!! Dank je Mieke, Wouter en de aanwezige helpers. We komen zeker nog eens terug met onze familieleden.

Datum van activiteit: september 2014
Beoordeeld op 3 oktober 2014

het was even zoeken maar het was het wel waard. Natuurlijk kan ik me ook vinden in de negatieve ervaringen van sommige mensen maar het is maar wat je gewend bent en hoe je in het leven staat en wat je verwacht. Het is geen 4 sterren hotel maar het eten was lekker en gezellig, je kon pakken wat je wilde (heb geen vlieg gezien)
We kwamen aan, ook ik schrok een beetje maar toen we heel hartelijk ontvangen werden en ook hoe mijn dochter reageerde op de honden deed alles een beetje luchtiger worden. Het is moeilijk om zo veel dieren te houden en ook heel veel mensen onder te brengen. Wij sliepen boven de eetzaal dus boven de bar maar we hebben het heel erg leuk gehad. Er waren veel mensen en dat maakte heel gezellig. De dieren waren schoon en ik kreeg niet de indruk dat die het niet naar hun zin hadden dus al met al gezellig druk en zeker de moeite waard. wij hebben trouwens alles gedaan , de tour de fakkeltocht en zijn blijven slapen. Groetjes Kirby en Loes

Datum van activiteit: mei 2014