“team-building”
Beoordeling van Husky Safari - Day Tours

Husky Safari - Day Tours
4 oktober 2014 beoordeeld

Op 13 sept 2014 waren we met een 20-tal collega's te gast bij Husky-Event voor een dagje team-building.
We werden hartelijk onthaald met een aperitiefje op het terras. Gezellig even bijbabbelen. Daarna wachtte ons een verzorgde picknick met soep. Door het prachtige weer konden wij ook nu weer buiten genieten.
En dan hét moment van de dag: de Husky's inspannen voor de tocht met de honden. Door het grote aantal deelnemers konden we kiezen uit: tocht op de hondenkar, op de step, op de ligfiets, op de fiets of met de tandem. Keuze genoeg!! De tocht was de max. Onderweg kregen we nog twee maal de gelegenheid om onderling van voertuig te wisselen terwijl de honden water kregen. Ook hierbij mochten we weer helpen. Daardoor was er veel interactie tussen mens en dier. De tocht was best lang en de honden waren moe na afloop. We hielpen om hen naar hun respectievelijke hokken te brengen en nogmaals van water te voorzien.
Ook wij konden een slokje gebruiken: aperitief op een gezellig, nieuw terrasje met mogelijkheid tot sauna en hot-tub. Pure verwennerij!!
En om de avond af te sluiten, wachtte ons nog een rijke tafel met gourmet en raclette. Ook deze maaltijd gebeurde in een heel familiale sfeer.
Deze dag was qua team-building een echte topper. We hadden niet alleen een originele uitstap met zijn allen maar we hadden heel veel contact met elkaar doorheen de verschillende evenementen. Een échte aanrader!! Dank je Mieke, Wouter en de aanwezige helpers. We komen zeker nog eens terug met onze familieleden.

Datum van activiteit: september 2014

3 oktober 2014 beoordeeld

het was even zoeken maar het was het wel waard. Natuurlijk kan ik me ook vinden in de negatieve ervaringen van sommige mensen maar het is maar wat je gewend bent en hoe je in het leven staat en wat je verwacht. Het is geen 4 sterren hotel maar het eten was lekker en gezellig, je kon pakken wat je wilde (heb geen vlieg gezien)
We kwamen aan, ook ik schrok een beetje maar toen we heel hartelijk ontvangen werden en ook hoe mijn dochter reageerde op de honden deed alles een beetje luchtiger worden. Het is moeilijk om zo veel dieren te houden en ook heel veel mensen onder te brengen. Wij sliepen boven de eetzaal dus boven de bar maar we hebben het heel erg leuk gehad. Er waren veel mensen en dat maakte heel gezellig. De dieren waren schoon en ik kreeg niet de indruk dat die het niet naar hun zin hadden dus al met al gezellig druk en zeker de moeite waard. wij hebben trouwens alles gedaan , de tour de fakkeltocht en zijn blijven slapen. Groetjes Kirby en Loes

Datum van activiteit: mei 2014
2 oktober 2014 beoordeeld

Er gaat geen verjaardag voorbij of we vertellen wel een keer over ons avontuur met de fantastische honden van Wouter en Mieke. Ik had het weekend met de husky's cadeau gedaan aan mijn man Dik die gek is van honden en husky's in het bijzonder. Hij is behoorlijk aan zijn trekken gekomen! Omdat Mieke wist dat Dik jarig was werden we onthaald met een zelfgebakken taart, gemaakt met fruit uit eigen tuin. Lief en lekker! We hebben een heerlijke dag gehad met de honden en ook het eten was goed. Ja luister eens, het is geen 5 sterren hotel. Maar hallo, je komt er voor de honden! En als er dan ook nog eens met aandacht en liefde voor het eten wordt gezorgd dan is het wat mij betreft een dikke 10 waard. Dus, laat je witte broek of sneakers thuis, want je mag lekker vies worden samen met de honden in op de grond kroelend. Als je van honden houdt, houd je autonatisch ook van Wouter en Mieke. Kanjers zijn het. Dik & Carla

Datum van activiteit: november 2013
28 september 2014 beoordeeld

afgelopen donderdag en vrijdag genoten van de husky safari, dikke truien en goede schoenen mee. Je wordt gastvrij ontvangen door het gezin en ook door 25 huskies. Eten was heerlijk en je kon uit de koelkast pakken wat je wilde drinken. Wij sliepen in het huis en alles was netjes.
Ook de tocht met de kar met vijf huskies ervoor was goed geregeld, mijn man wilde graag oefenen met een step en 1 huskie ervoor en dat kon allemaal, Nu gaat hij thuis ook met onze huskies dit uitproberen. we gaan zeker nog een keer terug en nemen dan onze eigen honden mee.

Datum van activiteit: september 2014
Bekijk meer beoordelingen
23 september 2014 beoordeeld

Na een aantal keren telefonisch contact hebben gehad waar de indruk en ideeën goed van waren, een arrangement geboekt voor 15 personen.
Daar aan gekomen werden we aan ons lot overgelaten . We zouden gaan barbecueën. Maar dat werd een soort gourmet . De strandwandeling met fakkel ging eens niet door en een kampvuur wat ze ons belooft hadden was er ook niet.Alles was er vies. De kinderen waren geschminkt en de volgende dag ook nog.Het stonk er lagen overal uitwerpselen . En ze komen hun afspraken niet na.Heb nog steeds geld van ze te goed. Spreek er aub niet af.

Datum van activiteit: oktober 2013

Reizigers die Husky Safari - Day Tours bekeken, bekeken ook

In Husky Safari - Day Tours geweest? Deel je ervaringen!