“Zeer lekker 😋”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is zeker een ster waardig. Prijs kwaliteit heb ik nog zo weinig gegeten. Alles was van A tot Z in de puntjes. Een simpele speelse en zeer lekkere keuken.
De bediening ook TOP.
Ik ga zeker terug, het was voor mij de eerste keer.

Datum van bezoek: november 2023

10 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond, nacht en ontbijt!
We hadden een diner en bleven slapen in één van de 2 suites. Hele toegankelijke, ontspannen en fijne sfeer.
Je betaald wat meer, maar zeker de moeite waard! De overnachting was ook een mooie ervaring. Onbijten in de keuken terwijl de mise en place is begonnen.

Datum van bezoek: november 2023
16 oktober 2023 beoordeeld

Primadeluxe! Een (mij toen nog onbekende) parel in Groede! Gastvrijheid: prima; bediening: comme il faut!; eten: prima (heb, als niet-liefhebber van kip, genoten van de 'fusion-bereide' Mechelse koekoek!) Kortom: een onverwacht uiterst aangenaam verpozen in Etablissement 1880 te Groede! Wij gaan zeer zeker 'op herhaling'.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer
17 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht gegeten van begin tot het einde.Bediening en het kader gelukkig wel in orde.Maar uiteindelijk kom je om lekker te eten …

Datum van bezoek: mei 2023
18 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk en gezellig restaurant op een pittoresk pleintje. Heerlijk menu. Erg leuke bediening. Zeker de vermelding van Michelin waard! En als je van kaas als desert houdt, zou ik dit zeker adviseren. Ik had het zoete dessert en had voor het eerst spijt dat ik niet voor de kaas ben gegaan. Ik vond het dessert ook het meest vlakke gerecht in het menu. Terwijl de andere gangen echt heel erg goed waren viel dus deze ietsje tegen

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Etablissement 1880 bekeken, bekeken ook

In Etablissement 1880 geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.