“Na fiets tocht even bij komen”
Beoordeling van La Place Bodegraven

La Place Bodegraven
Geclassificeerd als nr. 23 van 30 Restaurants in Bodegraven
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds dit la place geworden is, is de kwaliteit beter geworden. Voldoende keus , goede kwaliteit . Niet echt goedkoop .
Wat jammer is dat ze bij de verbouwing vergeten zijn de toiletten goed aan te pakken.
Al jaren , ook al bij AC restaurants , een vieze pis lucht

Datum van bezoek: september 2019

22 augustus 2019 beoordeeld

De friete was zo slecht dat ik vroeg waarom ze die aan de klanten durven te verkopen ,was volgens mij al 3 of 4 keer op gebakken,ik zou dit nog niet aan een dier geven,de manager zei dat het misschien het laatste restje was,wel wilde ze een nieuw portie bakken maar ik was zo boos dat ik daarvoor bedankte ,noooooit meer La Place.Het is gewoon beschamend. A Straver

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door samenwerking met Gr8 hotels, is het een goede aanvulling op beide bedrijven.'s avonds bij la place gegeten en 's morgens daar het ontbijt gebruikt. Wij waren heel tevreden over beide.

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze in soep en warme gerechten beperkt. Dan maar hamburger met frites. Frites was doorbakken. Ook prijsniveau niet goedkoop. Nooit meer La Place.

9 augustus 2019 beoordeeld

dacht even na dag hard werken 'n lekkere sate met frites te eten, zin in. dagdeal was kip spies met rijst, rijst was op dus frites, had ik net zin in. moest lang wachten, terwijl er 1 andere gast was, niet druk dus. nam eerste hap, spies lauw, niet warm, terug, duurde weer tijd, dan maar frites eten, zat vol met stukjes die wel meerdere malen gefrituurd waren, heel ongezond en niet te eten. zei ik tegen meisje en ze zuchtte!!breng uw nieuwe frites, ik kip spies alleen eten(je wilt het geheel samen eten, dus niet).kwam ze met bakje frites terug, deze waren bijna nog rauw! vies melig, niet krokant. hoe moeilijk kan het zijn goede frites te bakken, is de basics!!nooit meer diner la Place!!

Reizigers die La Place Bodegraven bekeken, bekeken ook

Bodegraven, Zuid-Holland

In La Place Bodegraven geweest? Deel je ervaringen!