Priceline
Expedia.comUS$ 100
ZenHotels.comUS$ 106
Orbitz.comUS$ 100
Beoordeeld op 6 februari 2023

Superfijn hotel, fijne ligging, uitstekend vriendelijk personeel. Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een fijn hotel niet te ver van de kust.
Voorzieningen zijn prima evenals de rust op de kamers.

Beoordeeld op 6 februari 2023

gewoon goed. makkelijk te bereiken met voldoende parkkeer gelegenheid. Vriendelijk personeel. Centraal gelegen voor bezoeken naar Leiden, Den Haag en naar zee. Lekkere ruime en schone kamers. Zeer rustig hotel waar geen geluidsoverlast is.

Beoordeeld op 6 februari 2023

Heerlijk vertoeven in dit hotel. De sauna was heerlijk. En 's avonds nog heerlijk even het casino in geweest. Je kan vanuit het hotel zo het casino in lopen. Ideaal. Ik zou dit hotel zeker aanraden!!!

Beoordeeld op 6 februari 2023

Via website een actie gevonden, prijs kwaliteit naar verwachting. Op loop afstand trein en bus wat je naar centrum brengt. Ideaal. Tevens naast snelweg. Kamer deluxe naar verwachting, wel flinke barst in glas en niet een warme douche, met 1 nacht geen probleem, ontbijt top. We hebben genoten.

Beoordeeld op 5 februari 2023

Prima hotel voor de zakelijk markt als privé. Op loopafstand van het station, je reist binnen zeer korte tijd naar Leiden, Den Haag, Schiphol of Amsterdam, met auto goed bereikbaar langs A44. Zee en strand Katwijk en Noordwijk zijn ook binnen een kwartier bereikbaar. In het voorjaar heerlijk fietsen door de Bollenstreek en de Keukenhof bezoeken. Het Hotel zelf is zeer comfortabel.