Priceline
Agoda.comUS$ 97
Destinia.com
Prestigia.com
Beoordeeld op 6 december 2022

Prima geregeld allemaal en een rustig en comfortabel verblijf gehad.
De kamer was ruim en schoon en algemene sfeer was prettig.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Prettige opbergmogelijkheden voor spullen

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 december 2022

Prima hotel, helemaal ingebed tussen snelweg en bedrijven. Eén van de oudste bedrijven van Van der Valk. Dat was goed te zien. A44 hoor je niet, vliegtuigen hoor je wel. Prima ontbijt. Niet te begrijpen dat eten dat over is, weggegooid wordt

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 27 november 2022 via mobiele applicatie

Na diverse keren in dit hotel te hebben verbleven deze keer een slechte ervaring welke door de niet zichtbare front Office manager Erik-Jan, zonder achternaam, niet fatsoenlijk is opgelost. Gezelschap 4 personen met baby, geboekt twee kamers naast elkaar, jonge ouders met baby moesten om 1.00u ‘s nachts van kamer wisselen ivm een defecte airco. Geen hulp mogelijk de hele boel een etage hoger verhuizen! Volgende dag bleek deze kamer niet te zijn gereinigd en moest er wederom verhuist worden. Daarbij doorgezakte bedden van de ergste soort op deze kamers. Ons eigen kamer was in orde gelukkig maar je gaat je wel afvragen waarom er geen goede compensatie geboden wordt en meneer Erik-Jan niet uit eigen beweging contact heeft gezocht en geen oplossing heeft aangeboden die naar tevredenheid van beide partijen was. Wat een vertoning ik zou mij schamen ! Hij durfde zich waarschijnlijk niet te laten zien. Oja onze kamer had een handdoek om de rookmelder gewikkeld bij aankomst……...na dit twee keer te hebben gemeld werd deze door een medewerker verwijderd. Wat een weekend niet voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 27 november 2022

erg veel van het goede, prima kamer, wel slecht verwarmd. gereserveerd voor het wildbuffet, dat erg goed verzorgd was, zeker een aanrader voor volgend jaar. Het daarop volgend ontbijt was even uigebreid, dus nu wordt het even rustig aan doen

Beoordeeld op 27 november 2022

Afgelopen weekend deelgenomen aan het wild buffet waar werkelijk een enorme keuze aan topkwaliteit wilt en andere gerechten lagen. Bediening was uitermate vriendelijk en cliënt gericht. Kamer keurig schoon en Uitstekende matrassen en dekbed. Ruime badkamer met separaat bad en douche