Na diverse keren in dit hotel te hebben verbleven deze keer een slechte ervaring welke door de niet zichtbare front Office manager Erik-Jan, zonder achternaam, niet fatsoenlijk is opgelost. Gezelschap 4 personen met baby, geboekt twee kamers naast elkaar, jonge ouders met baby moesten om 1.00u ‘s nachts van kamer wisselen ivm een defecte airco. Geen hulp mogelijk de hele boel een etage hoger verhuizen! Volgende dag bleek deze kamer niet te zijn gereinigd en moest er wederom verhuist worden. Daarbij doorgezakte bedden van de ergste soort op deze kamers. Ons eigen kamer was in orde gelukkig maar je gaat je wel afvragen waarom er geen goede compensatie geboden wordt en meneer Erik-Jan niet uit eigen beweging contact heeft gezocht en geen oplossing heeft aangeboden die naar tevredenheid van beide partijen was. Wat een vertoning ik zou mij schamen ! Hij durfde zich waarschijnlijk niet te laten zien. Oja onze kamer had een handdoek om de rookmelder gewikkeld bij aankomst……...na dit twee keer te hebben gemeld werd deze door een medewerker verwijderd. Wat een weekend niet voor herhaling vatbaar!Meer
- Gratis wifi
- Gratis parkeren