Travelocity
Orbitz.com
Priceline
eDreams
Beoordeeld op 26 november 2021

Fijne, schone, ruime kamers, alles wat je graag wilt als je ergens gaat overnachten. Keurig werd onze ar code mét legitimatie bewijs gevraagd , wat wij bijzonder fijn vonden in dit geval. Overal ontsmetting vloeistof , geeft gevoel, we doen er alles aan om besmetting te voorkomen.

Beoordeeld op 22 november 2021

De kamers zagen er top uit, personeel is super behulpzaam en vriendelijk maar de bedden zijn keihard en de kussens liggen ook verschrikkelijk. Jammer want we hebben daardoor ontzettend slecht geslapen.

Beoordeeld op 22 november 2021

We hebben ons (eerste) verblijf bij van der Valk Sassenheim als zeer plezierig ervaren. Een prachtige kamer voorzien van veel faciliteiten zoals kluis, koelkast, föhn, tv, prachtige badkamer en goed bed. Tijdens ons verblijf (4 dagen) hebben we de persoonlijke benadering van alle medewerkers(sters ) zowel bij receptie als in het restaurant en hotel als zeer prettig ervaren. Een échte aanrader

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 november 2021

Hartelijk ontvangen ,
Hotelkamer erg netjes en alles goed verzorgd.
Diner was uitstekend niets op aan te merken .
Bediening super vriendelijk wij zijn onwijs leuk geholpen door een meisje en ze dacht erg goed mee zoals een tekening te brengen en nog veel meer. voor ons dochtertje van 2 jaar.
Hebben een onwijs fijn verblijf gehad . Door het aardige personeel.

Beoordeeld op 20 november 2021

Lekker genoten in de North Suite bij de VD Valk in Sassenheim. De kamer was groot en mooi ingericht. De sauna en de jacuzzi zijn een prima mogelijkheid om je eigen privé Spa te hebben. Bed sliep heerlijk, bij het ontbijt was er veel keuze en het personeel is erg vriendelijk. Kortom een fantastisch verblijf gehad.