Gratis annuleren tot 30-07-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 134
CheapTicketsUS$ 134
Prestigia.comUS$ 212
2 weken geleden beoordeeld

Fantastisch mooi hotel op een fijne locatie. Je bent zo in Noordwijk of Scheveningen. Goede kamers met heerlijke bedden. Tevens had de kamer een balkon met zitje.Ontbijt is top voor ieder wat wils. Het hotel heeft mooie restaurants en een gezellige bar.

Datum van verblijf: juli 2021
Emiel Graas, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hartelijk dank voor uw bezoek en fantastische beoordeling ;-) 5 sterren, WOW!!!! Heel erg bedankt voor de lovende woorden en graag tot een volgende keer!

2 weken geleden beoordeeld

zeer tevreden, goed hotel met vriendelijk personeel, enige minpuntje de kussens, heb hierdoor een stijve nek gekregen. Restaurant en kamers verder ook zeer tevreden over, Verder geen aan/opmerkingen.....................................................................................................................

Datum van verblijf: juli 2021

Dank voor uw recente bezoek aan Van der Valk Hotel Sassenheim. Fijn dat het verblijf naar wens is geweest. Wij hebben verschillende soorten kussens. mocht u de volgende keer een zachter kussen wensen, geeft u dat dan door, dan brengen wij een ander kussen naar de kamer.

2 weken geleden beoordeeld

is het niet goed dan is het bij van der valk weer zo geregeld dat je het toch naar je zin wordt gemaakt kan niet mis gezellige mensen die daar werken allemaal heel vriendelijk en behulpzaam super hotels

• Reistype: Reisde alleen

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Met veel plezier proberen wij onze gasten het "thuis gevoel" te geven, zo te lezen is dat goed gelukt. Dank voor de waardering! Graag tot een volgende keer!

2 weken geleden beoordeeld

Een schoon, ruim, netjes en vriendelijk hotel. Met heerlijke, goede bedden en een prima ontbijt. Waarbij de rolstoeltoegankelijkheid (met uitzondering wat hoge wastafel) heel prima is. Voldoende manoeuvreerruimte en voor medereizigers de schakelkamer met tussendoor ideaal. Menukaart kan uitgebreid met soepen, meer opties in salades. Steakmessen standaard maken i.p.v. de De Valk botte messen die nog steeds overal in gebruik zijn.

Datum van verblijf: juni 2021

Hartelijk dank voor uw verblijf en mooie beoordeling, 5 sterren WOW!!! Uw beoordeling is onze motivatie, hartelijk dank daarvoor!
Graag tot een volgende keer!

3 weken geleden beoordeeld

Wij waren hier 2 nachten. Hotel ziet er erg netjes uit zo ook de kamers. Prima bedden en alles wat je nodig hebt is aanwezig. De glazen schuifdeur bij de douche en wc is even wennen maar is verder oké. Hotel ligt mooi centraal dicht bij Leiden en alle bekende badplaatsen.

Datum van verblijf: juni 2021
Emiel Graas, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt voor uw verblijf van afgelopen dagen. Wat leuk dat het verblijf zo naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer!