Beoordeeld op 11 september 2019

Tof maar graag menukaartjes bij het Life Cooking Buffet, we wisten wat in welke schaal lag en het personeel al evenmin, moesten het altijd in de keuken gaan vragen.
Mooie en strak interieur doch zie het graag wat lichter en niet steeds overal donker, meer licht in de badkamer, stofzuigen onder het bed hoort er ook bij, dus niet vergeten, het eten in Restaurant Nest was echt lekker, prima geserveerd en overal zeer vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 8 september 2019

Het eten was zeer lekker. De sushikaart werd goed uitgelegd door de ober ( Bart ) en dus een goede keuze kunnen maken! We hebben een top avond gehad, mede dankzij Bart, komen zeker nog een keer terug!

Beoordeeld op 8 september 2019

Vandaag lekker gegeten in restaurant Ozzo, bij van der Valk Sassenheim. Mijn ober, Bart, was een erg vriendelijke jongeman. Verder heerlijke Sushi gegeten. Ook de Sake (Japanse rijstwijn) die onze ober Bart aanraadde was erg lekker. Al met al een top avond.

Beoordeeld op 8 september 2019

de gastvrijheid was prima. De nacht portier was vriendelijk aanwezig.
Ik was middernacht gearriveerd. Mijn man had de nota vergeten te vragen, en ik heb digitaal de nota gekregen. dank voor de service, erg vriendelijk.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 september 2019

Net en goed hotel, We zouden zeker nog een keer teug gaan naar dit hotel.
Ook zouden we dit aanbevelen bij anderen gewoon netjes zo als je mag verwachten. Ontbijt was ook goed en uitgebreid, keuze genoeg.