19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel. Fijne ruime kamers. Super ontbijt. Aankleding van het hotel is heel sfeervol. Vriendelijk personeel. Ideale ligging vlakbij de snelweg en binnen een kwartier ben je in Noordwijk of Leiden.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
HotelSassenheim, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2018

Beste Maritxxx v,

Namens het gehele team dank ik u hartelijk voor de geweldige review! Een heerlijk hotel, waarbij de aankleding sfeervol is en het personeel vriendelijk, daar mogen we trots op zijn! Bij een volgend bezoek aan ons hotel is het wellicht ook leuk om de omgeving te ontdekken op de fiets. Bij onze receptie liggen diverse fietsroutes voor u klaar.

Wij hopen u snel weer terug te verwelkomen!

Met warme groeten,

19 juni 2018 beoordeeld

We waren daar vanwege een trouwerij van vrienden in de buurt. Van der Valk is daarom voor ons de beste keuze. En het is ook zeker de beste keuze gebleken. Prachtige kamers met riante douche met regenkop. Heerlijke bedden.

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
19 juni 2018 beoordeeld

Voor een zakelijke lunch heeft dit restaurant de perfecte uitstraling. Het personeel weet hoe het hoort en de geserveerde gerechten zijn prima! Pal langs de A44 is dit een uitstekende plek voor een zakelijke meeting.

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
HotelSassenheim, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Beste HA K,

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn dat u enthousiast bent over ons restaurant Nest. De inrichting is bedoeld om u thuis te laten voelen, met verschillende (intieme) zitjes zodat u verzekerd bent van een succesvolle vergadering. Heeft u een van de nieuwe gerechten op de lunchkaart geprobeerd, waaronder de Wereld Croques of huisgemaakte Bao Pao?

Wij zien u graag snel weer terug!

Met gastvrije groet,

18 juni 2018 beoordeeld

onze kinderen hebben een juiste keus gemaakt om dit hotel als onderdeel van een arrangement te kiezen als cadeau voor ons 50-jarig huwelijksfeest. Lekkere verwennerij rond de musical Soldaat van Oranje.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Geachte gabriella562018,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Wat een prachtig gouden cadeau heeft u gekregen van uw kinderen voor deze speciale gelegenheid. Ons hotel is inderdaad slechts 15 minuten gelegen van de TheaterHangaar van Soldaat van Oranje. Wij hopen dat u genoten heeft van de bijzondere voorstelling. Wij kijken ernaar uit u snel weer te verwelkomen in de toekomst!

Met gastvrije groet,

11 juni 2018 beoordeeld

Uitstekend en mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers en uitstekend ontbijt.
Gelegen op korte afstand van Noordwijk voor een heerlijk dagje strand. Op bezoekje aan Leiden.
Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Kom zeker nog een terug.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Geachte Nheuve771109,

Bedankt voor de geweldige review van uw recente verblijf in ons hotel en fijn om te horen dat u heeft genoten van onze prachtige hotelkamer! Wij zijn trots te lezen dat u graag weer naar ons terug komt en dat u ons hotel ook aanbeveelt aan de overige Tripadvisor gebruikers.

Indien ik u bij een volgend bezoek kan voorzien van informatie over de omgeving, sta ik graag tot uw beschikking.

Met warme groet,
T.vanmeenen@Sassenheim.valk.com