• Gratis parkeren
Tulip Inn Leiden Centre(Leiden)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Restaurant
  • Zwembad
Ibis Leiden Centre(Leiden)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Hightop Hotel(Noordwijk)
  • Roomservice
Hilton Garden Inn Leiden(Oegstgeest)
Priceline
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

27 mei 2018 beoordeeld

Parkeren links van een andere auto is een pluspunt, vooral als die rechts staat. Anderzijds mocht die links staan zou ik een andere auto kiezen, bv één met een volwaardig reservewiel, wel met zomerbanden.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
HotelSassenheim, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Jurgenbonami,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review op TripAdvisor! Hierbij sturen wij u graag een tip voor u volgende verblijf. Wij parkeren namelijk altijd rechts van de auto, want als u dan uitstapt dan ziet u dat het reservewiel rechts zit en vergeet u de antenne niet! Dat zou natuurlijk zonde zijn. Wij hopen u snel weer te mogen welkom heten in ons hotel!

Met gastvrije groet,

27 mei 2018 beoordeeld

Kort na de de verbouwing een aantal jaren geen was de bediening goed en vriendelijk. Dit en afgelopen jaar is het niveau afgezakt naar ronduit slecht. Vorige jaar slechte ervaring gehad toen, ik klaag bij zaal manager over bediening die blad met kopjes ongeveer in mijn gezicht schoof. Zaal manage was duidelijk incompetent en kon situatie handeen en werd daardoor, lomp en bot tegen mij.

Als je zo met gasten en met name klachten van gasten omgaat, dan ben dan hoor je niet thuis in de hospitality service.

Oude van der Valk zou zich in graf omkeren als hij mee zou maken hoe slecht personeel gaten behandeld.

Dit is geen prettig restaurant maar een ordinaire eet schuur.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
HotelSassenheim, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Geachte FriendlyGuest,

Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer dat u geen positieve ervaring heeft gehad tijdens uw recente bezoek aan ons restaurant. Met name het nieuwe restaurant knus, warm en ‘@home’ is ingericht, zodat alle gasten zich comfortabel voelen. Wij zijn dan ook erg verbaasd te lezen, dat u het een ordinaire eetschuur vindt. Daarnaast is het onze taak om onze gasten gelukkig en speciaal te laten voelen als ze ons bezoeken. Daarom zouden wij het erg op prijs stellen om met u in contact te komen om persoonlijk uw ervaringen te bespreken, zodat wij onze service en gastvrijheid kunnen optimaliseren. Hierbij mijn contactgegevens, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Bij voorbaat hartelijk dank.

T.vanmeenen@sassenheim.valk.com

26 mei 2018 beoordeeld

ik had als het uitkwam er nog wel een nachtje bij willen boeken volgend jaar dan maar.
Gezellig naar het casino geweest leuk zo deze accommodatie ernaast en een mooie tuin om lekker bij de zitten aan een vijver.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
HotelSassenheim, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Cjb691,

Bedankt voor de geweldige feedback van uw recente verblijf. Wij zijn trots op ons team dat iedere dag weer haar uiterste best doet om het onze gasten naar hun zin te maken. Het is fijn dit terug te zien in uw beoordeling! Wat leuk dat u ook naar het Casino bent geweest, wij hopen dat u met een goed resultaat het Casino heeft verlaten :)

Wij kijken ernaar uit om u snel weer te mogen ontvangen, zodat u lekker kunt genieten van de mooie omgeving rondom ons hotel. Als tip kan ik ook zeker Noordwijk adviseren!

24 mei 2018 beoordeeld

Het personeel in de nacht was niet erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer had een kapotte airco, vieze kussenhoes, haren in bed, schimmel in de kitranden op de badkamer en de doucheput was verstopt. Inclusief dat ook het personeel hier niet adequaat op reageert maakt het dat ik er niet meer kom. Kwaliteit/prijs verhouding zijn niet correct!

Beste Kippetje2018,

Hartelijk dank voor het invullen van deze enquête en het schrijven van een review op TripAdvisor!
Wij vinden het erg vervelend dat u ons niet meer wilt bezoeken in de toekomst. Met name omdat wij er alles aan proberen te doen om onze gasten een vijf sterren beleving te geven, ondanks dat we een vier sterren hotel zijn. Het spijt ons dat de schoonmaak van uw hotelkamer niet naar wens is geweest. Uw punten betreffende de schoonmaak ga ik direct intern bespreken, zodat wij dit kunnen voorkomen. Indien u nog verdere suggesties/opmerkingen heeft, kunt u altijd even direct met mij contact opnemen. Wij zien u graag snel terug in ons hotel, zodat wij u hopelijk alsnog positief verrassen.

Met hartelijke groet,
T.vanmeenen@Sassenheim.valk.com

23 mei 2018 beoordeeld

Erg vriendelijk ontvangt, gastvrij en je voelde je meer dan welkom!
De kamer is ruim en netjes
Bar erg sfeervol en gezellig druk
Ontbijt volop keuze, heerlijk.... Nogmaals de medewerkers zijn erg vriendelijk.