“Mooi restaurant, gave lokatie”
Beoordeling van Central Park

Central Park
Geclassificeerd als nr. 4 van 60 Restaurants in Voorburg
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie lokatie en gave inrichting. Ziet er goed uit! Ook heerlijk gegeten: ceviche, rode poon, sirloin en aardbei-desert. Puur genieten

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van een goed uitgebalanceerd 4 gangen menu bij Central park. Heerlijk kunnen genieten op het terras van kwalitatief goede gerechten. De witte brigade laat zien dat de met relatief eenvoudige gerechten top kunt koken. Ook leuk om te zien dat ze regelmatig de tuin in gaan om verste kruiden te oogsten.
De bediening is goed hebben oog voor de gast spelen goed in op wensen. Kortom een restaurant die wij u van harte kunnen aanbevelen maar waar wij zelf ook naar terug gaan.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gerechten. Met name de spareribs vielen in de smaak. Mooi pand. Het was een gezellige avond samen

8 april 2018 beoordeeld

Wij hadden in 2017 onze 12e huwelijksdag gevierd met diner met overnachting bij Central Park. Heerlijk gegeten, lekker geslapen en goed ontbijt. Dat wilden wij weer, althans deze keer zonder overnachting. Het eten was vorige keer zo lekker, dan wij hoge verwachtingen hadden. Helaas bleek er een boel veranderd te zijn. De kaart had wel elementen van de vorige kaart, maar het was allemaal aanmerkelijk kariger. Eerlijk gezegd hebben we niet erg bijzonder gegeten en was het diner na een dik uur voorbij. Ik weet niet wát het management heeft gedaan en waarom, maar dit was erg teleurstellend. Zeker voor wat je moest afrekenen, kan je in Voorburg elders lekkerder eten voor een minder bedrag. Het was het gewoonweg niet waard. Erg jammer.

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant maakt de hoge verwachtingen meer dan waar.. Mooie gerechten en goede service! Ideaal in combinatie met een overnachting.

Reizigers die Central Park bekeken, bekeken ook

Rijswijk, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

Scheveningen, Den Haag

In Central Park geweest? Deel je ervaringen!