Beoordeeld op 31 januari 2016

Wij kozen dit hotel voor een overnachting met ontbijt in de regio Den Haag omdat wij er regelmatig kwamen in de tijd dat maestro Savelberg de scepter zwaaide. Het gebouw is nog altijd even schitterend. De ontvangst was informeel en aardig. De kamer was uitstekend. Ruim, uitstekend bed en dito sanitair. Kortom, alles zoals men mag verwachten van een dergelijk klasse hotel.
Is er dan niets aan te merken ?
We willen niet zeuren en niet al te veel in detail treden, maar het ontbijt stak mager af tegen het verder hoge niveau van het hotel. De kleinschaligheid van het hotel maakt misschien dat men geen uitgebreid ontbijtbuffet biedt, maar los dit desnoods op met een ontbijtkaart die meer biedt dan het nu geserveerde obligate standaard broodje, eitje en koffie/thee en jus.
Dus, prima overnacht maar matig ontbeten (met zo'n team moet dit moeiteloos beter kunnen ! )

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 13 december 2015 via mobiele applicatie

Wij met goede zin naar Voorburg getogen om te overnachten met een culinair arrangement voor 200€ pp.
Tsja wat zal ik er van zeggen, ontvangst voor een hotel met deze pretenties zozo.
Kamer groot met prachtig Hastens bed ( vandaar dat ze normaal 350 € vragen voor deze kamer wat ik aan de behoorlijke dure kant vind! Maar dit terzijde )
Goed wij naar het restaurant en kregen daar 4 gangen in ons arrangement wat dus daar normaal 108 € kost!
Daarbij bediening erg rommelig en eten ok maar dat kan ook wel beter denk ik!
Wat ik hiermee wil zeggen dat je beter een kamer kunt boeken via tripadvisor en het eten zelf betalen! Denk dat je op deze manier minstens 150 euri's goedkoper uit bent!
Niet goed dus!
Daarbij ontbijt ook erg povertjes voor de prijs dus tsja... Ik kom hier niet meer weer!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 18 november 2015 via mobiele applicatie

Allereerst wat betreft de inrichting denk ik dat de gerechten beter tot hun recht komen als het interieur warmer zou zijn. Kil en geen reden om nog wat na te tafelen. Wat de gerechten betreft dat zijn kleine porties. Je moet tenminste 3 gerechten nemen a 15 €. Voor bepaalde gerechten is een supplement vereist. 25 € voor een bepaald gerecht is dan ruim aan de prijs gelet op de portie. Rekening kan dan nog behoorlijk oplopen en dan komt de vraag bij je op of het geheel wel voldoet aan prijs kwaliteit verhouding. Bediening is vriendelijk.

e

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 12 oktober 2015

Prima hotel gelegen in een zeer mooie omgeving. Hotelkamer was erg mooi en douche was modern en douchekop had uitstekende straal. Daarnaast is personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Enig minpuntje dat we hadden was de zeer kleine tv. Verder een top overnachting gehad

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 9 oktober 2015

Het hotel is gevestigd in een mooi oud pand, op korte afstand van de oude binnenstad van Voorburg. De kamers zijn prachtig ingericht, wij kregen een update dus een suite! We hebben ook gegeten in het restaurant en dat is in één woord voortreffelijk. Bediening is ook super!

Kamertip: Alle kamers zijn prima!
Datum van verblijf: oktober 2015