TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Precies wat je van een van der valk kan verwachten.
Een degelijke kamer met alles er op er er aan, geen overbodige
Luxe. Voldoende parkeerplaats en een goed ontbijt. Liggen is vlak aan de snelweg Rotterdam - Utrecht.
Wat opviel is de snelle check in.
Dat kunnen andere van der Valk hotels nog een voorbeeld aan nemen.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 september 2019

Voor en heerlijk diner in de vorm van lifecooking. Veel keuze en smaakvolle gerechten. Uitgebreid dessert buffet. Vers gemaakte gerechten in aanwezigheid van de gasten bereid. De prijs is inclusief dranken.

Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

De ligging is prima evenals de kamer!
Kleiner van der Valk hotel dus ook rustiger tijdens het ontbijt, een mooi pluspunt!
Personeel correct tijdens inchecken maar daarna word je niet meer gezien wanneer je voorbij loopt, apart aangezien we de klantvriendelijkheid altijd zó hoog in het vaandel hebben staan bij deze keten! Mooie plek om buiten te zitten op een terras, onze kamer (nr.2) grensde aan dit terras maar hebben geen last ondervonden van de gasten die tot laat genoten op het terras. Housekeeping kwam té vroeg aankloppen, onze uitchecktijd was nog niet verlopen, ze mogen iets vriendelijker reageren!

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Mooi, modern hotel. Luxe kamer is zeer ruim en heeft een mooi uitzicht.
Personeel was zowel tijdens het inchecken als uitchecken vriendelijk. Ze vroegen wel niet hoe ons verblijf was verlopen.
Ontbijt is in orde. Er is voldoende gratis parking rond het hotel.
Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Gouda of Rotterdam.

Kamertip: Luxe kamers bieden een mooi uitzicht en een klein balkon.
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik moet eerlijk zeggen dat dit een van de minste Van der Valk hotels is, die ik heb bezocht. Het is erg gedateerd en het ontbijt is karig. De kaart is ook niet uitgebreid. De ligging is van de snelweg. De kamer had kapotte verlichting en er was geen afstandsbediening. Kortom ik zou in dit geval naar Van der Valk Blijdorp gaan.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken