“Gezellig goed eten”

Geclassificeerd als nr. 6 van 57 Restaurants in Spijkenisse
Keukens: Frans, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buffet
Beschrijving: Onlangs is na een intensieve verbouwing Watertuin Spijkenisse geopend op de Meubelboulevard Spijkenisse. In navolging van de succesvolle Watertuin in Naaldwijk is de 2e vestiging een feit. Tot aan de officiële opening medio maart zal deze pre-openings periode worden gebruikt om Spijkenisse en omgeving alvast kennis te laten maken met een uniek all-inclusive concept. Bijna de gehele 1e verdieping boven o.a. de Roobol, Keukenconcurrent, Lampidee is getransformeerd en gerestyled tot een natuurlijke en sfeervolle culinaire oase. De opvallende hoge, rustieke entree met houten lambrisering en palmen lokt je als snel naar boven. Binnen valt het centraal gelegen, verhoogde houten paviljoen meteen op. Door sfeervolle hanglampen aan de houten balken waan je je direct in een oosterse ambiance. Het stijlvolle houten paviljoen is gebouwd op een vijver met diverse Koikarpers die de gasten kunnen voeren met speciaal Koikarper voer. Er is volop gebruik gemaakt van natuurlijke materialen; natuursteen en hout maar ook veel planten en orchideeën. Dit schept een warme en intieme sfeer in de grote en industriële royale ruimte. Prachtige, grote potten met palmen zorgen voor knusse hoekjes met op iedere houten tafel een karakteristiek bonsaiboompje. Voor de kinderen is er een heuse grote indoor speelkamer aanwezig en een aparte rookruimte voor de volwassen ontbreekt ook niet. Diverse keukenstijlen zijn ondergebracht onder één dak: de Aziatische, Franse keuken, Mediterrane, Japanse keuken etc. Door de diverse ruimtes zijn diverse keukens gesitueerd met de koks achter het buffet. Gevarieerde wok-gerechten worden vers bereid waar u bij staat. De grill-chefs bakken uw biefstuk, T-bone steak, spareribs, lamskotelet, forel, gamba's, zalmfilet of coquilles op de plaat of in de enorme grill-ovens precies zoals u wenst. Ook kunt u uw vlees of vis laten bereiden op een echte Primo-kolenbarbecue. Verse sushi en sashimi, oesters die rechtstreeks uit de zee komen, krab, kreeften en garnalen liggen gekoeld op u te wachten. Tot aan een uitgebreid dessert buffet toe met à la minute bereidde flensjes. Watertuin Spijkenisse biedt een all-inclusive ontbijt, lunch of diner aan voor een vaste prijs. U reserveert voor uw gezelschap een tafel, en betaalt een vast bedrag per persoon. Geen dure verrassingen achteraf met extra kosten of een torenhoge rekening. Alle gerechten en drankjes (non-alcoholisch, bier en huiswijn) zijn opgenomen in de prijs.
13 april 2019 beoordeeld

het eten is er goed .
al een paar keer geweest en geen een was slecht
een klein spelplaats over klienje

Datum van bezoek: augustus 2018

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een uur aan de telefoon te hangen en geen gehoor te krijgen, toch maar gereserveerd via internet. Later gebeld dat de tijd zou veranderen, kreeg te horen dat is geen probleem, ipv 20:00 naar 19:00.
Kom ik aan met 2 gasten van mij, en sta ik mooi voor gek.
Er is geen plek, want het is druk, ik uitleggen dat ik al had gebeld en dat ik akkoord kreeg van de dame aan de telefoon maar dat boeide de gastvrouw niet.

Werd afgewimpeld met een kortingskaart van 10%

Naar vaker hier geweest te zijn en altijd goed geholpen te worden door de aziatische gastheer, dacht ik een leuke avond tegemoet te gaan maar helaas.

Was voor mij ook gelijk de laatste keer na zo behandeld te worden.

Van dikke 10 naar (als het kon) een minus 10.
Ons zie je niet meer terug.

31 maart 2019 beoordeeld

Het is niet erg bekend maar bij de watertuin kun je ook heerlijk ontbijten, de keuze is groot en voor ieders smaak is er wat.

20 maart 2019 beoordeeld

het eten was koud. werd super slecht bij gevuld. slechte bediening. ga er nooit meer naar toe! is heel erg achteruit gegaan. aan het begin vond ik het super nu echt minder.

Datum van bezoek: maart 2019
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De watertuin is een all you can eat concept waar je tijd koopt. In de tijd die je koopt kan je onbeperkt eten en drinken ( sterke drank met bijbetaling ). Je kunt kiezen uit verschillende keukens als o.a. Chinees, Japans, Italiaans, Amerikaans en verschillende soorten voor en nagerechten. Niet heel erg bijzonder dus geen culinaire hoogstandjes ( het blijft all you can eat ) maar wel goed eten. Je kunt hier niet alleen terecht voor diner maar ook ontbijt en lunch zijn volgens dit concept mogelijk. In het weekend en feestdagen is het over het algemeen erg druk waardoor je even moet wachten dus is het te adviseren om iets langer te boeken zodat je toch op je gemak kunt eten. Ook aan kleinere kinderen is gedacht qua eten en een eigen speelruimte. Voor een leuke avond uit eten met je gezin of grote vriendenclub kan je prima bij de watertuin terecht

Reizigers die Watertuin Spijkenisse bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Watertuin Spijkenisse geweest? Deel je ervaringen!