“Perfect tapas restaurant ”
Beoordeling van Olijf

Olijf
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Spijkenisse
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is al eerder door ons bezocht. Er zijn twee zalen. Aan de achterzijde een grote en aan de voorzijde een kleinere zaal. De achterste is zeer rumoerig. De acoustic versterkt het geluid. Wij zaten nu in het rustige gedeelte. Wij bestelden een 2 gangen tapas menu voor
4. De variatie met vis en vlees was uitstekend. Met een heerlijke fles rode wijn en een (gratis) karaf water was het diner weer een feest.
Tot slot koffie, goed warm en een volle smaak. Zeker een bezoek waard.

Datum van bezoek: mei 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heb met de familie gegeten en het was weer een feestje om hier te eten. Goed verzorgd en het was weer de moeite waard om er te eten!

Datum van bezoek: januari 2019
25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig met collega’s uit eten , je kan er lekker tapas eten en wijntje drinken eten is goed mag iet zout op is nagenoeg zoutloos , vis is top , je hebt ook 2 of 3 gangen menu .

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vele verschillende soorten tapas zowel warm als koud.
Hele leuke tent met een gezellige sfeer waar je goed kan eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
13 april 2019 beoordeeld

Lekkere tapas, veel keus en niet te duur. Goede, aardige bediening.
Ik vond het dusdanig dat ik zeker nog eens ga.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Olijf bekeken, bekeken ook

Hellevoetsluis, Zuid-Holland

In Olijf geweest? Deel je ervaringen!