“Was goed”

Pappagallo
Geclassificeerd als nr. 6 van 48 Restaurants in Spijkenisse
Keukens: Italiaans
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit eerder geweest maar was heerlijk!
Fijne bediening en een uitgebreide kaart.
Ga snel nog eens........

Datum van bezoek: oktober 2019

12 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig eten en elke keer is weer een feest. Er is genoeg keuze en je wordt er altijd vriendelijk geholpen. De pizza’s zijn goed emmer is veel variatie. Weet je het even niet laat je dan verrassen en neem het maand menu!!!

Datum van bezoek: juli 2019
4 oktober 2019 beoordeeld

Dat je zoutloos moet eten, is veelal een hindernis bij uit eten gaan. Veel gerechten vallen af omdat daarin standaard zout zit, zoals pizzabodems. De vlees- en visgerechten werden echter vers bereid en daarbij werd rekening gehouden met mijn beperking. Vervolgens kreeg ik een overheerlijke lamsfilet op een bedje van lekker knapperige asperges en boontjes en versierd met een friszure compote van onder andere gele biet. Het zout daarom geen moment gemist. Daarbij zoutloze, verrukkelijke frites en idem salade. Helemaal top. De pizza van mijn partner was prima en de chianti erg lekker. Kortom, top!

Datum van bezoek: oktober 2019
22 september 2019 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd maar ze hadden toch een tafel voor 6 personen. Heerlijke amuse, soepje, vooraf en daarna hadden we of pizza of pasta besteld. Het smaakte ons allen erg goed. Vriendelijke bediening en leuke entourage. Fijn restaurant na een dag uit en om een makkelijke maaltijd te eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 september 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant waar je goed kunt eten ,vooral de proeverijen die zijn de moeite waard lekker wijntje erbij en je avond kan niet meer stuk

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Pappagallo bekeken, bekeken ook

Spijkenisse, Zuid-Holland

In Pappagallo geweest? Deel je ervaringen!