Stephanie L

Prima hotel

Beoordeling van Carlton Oasis Hotel
4,0 van 5 bollen6 mei 2024 beoordeeld
We komen er regelmatig om gewoon even samen te zijn. Prima kamer voor 1 nachtje. De mogelijkheid om op de kamer te ontbijten is fijn. Even een kaartje aan je deur hangen, moet ie natuurlijk wel opgehaald worden ;-)
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Stephanie,

Bedankt voor je verblijf bij het Carlton Oasis Hotel. Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft een review bij ons achter te laten. Wat leuk te vernemen dat u regelmatig bij ons overnacht. Bedankt voor je complimenten over de kamer en het ontbijt op de kamer.

Graag weer tot ziens bij het Carlton Oasis Hotel.

Zakelijk gesprek grenzend aan eetruimte
Word beloond met One Key
Bar/lounge
11.2 km van Carlton Oasis Hotel
Meer hotels in Spijkenisse bekijken
Beoordeeld op 20 april 2024

Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Eten en ontbijt heel lekker en verzorgd.
De kamer zijn heel proper maar de douche aan vernieuwing toe. Dit zou binnenkort gebeuren. Dus komt dat tegen ons volgend bezoek zeker in orde.
Ook spijkenisse zelf leuk om te bezoeken.

Datum van verblijf: maart 2024
Nathalie Rosbergen, General Manager van Carlton Oasis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2024

Beste,

Hartelijk dank voor je recente verblijf bij het Carlton Oasis.
Wat een prachtige review! Wij stellen het zeer op prijs dat je een review bij ons achter laat.

Hartelijk dank voor je complimenten over onze collega's, het ontbijt en de kamer.
Ik waardeer je feedback over de kamer zeer en wil je graag laten weten dat we momenteel plannen
aan het maken zijn voor de renovatie van onze hotelkamers.

Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit je
in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 april 2024

Super vriendelijk ontvangst bij de receptie! De hotelkamer was van alle gemakken voorzien: douche én bad! In de ochtend genoten van een heerlijk ontbijtbuffet en vervolgens heerlijk in alle rust kunnen zwemmen! Dat was makkelijk haalbaar door late uitchecktijd van 12:00. Perfecte nacht weg met het gezin!

Datum van verblijf: maart 2024

Beste,

Wat een mooie review! Hartelijk dank voor je recente verblijf bij het Carlton Oasis.
Wij stellen het zeer op prijs dat je een review bij ons achter laat.

Leuk te vernemen dat jullie een fijn verblijf met je gezin in ons hotel hebt gehad.
Hartelijk dank voor je complimenten over het ontvangst, de hotelkamer & het ontbijtbuffet.

Graag tot ziens bij het Carlton Oasis.

Beoordeeld op 12 maart 2024

De executive suite is een ruime kamer, met een mooie zit en slaapgedeelte. De badkamer is fijn en ziet er ook mooi uit. Het eten is heerlijk, ( de hamburger is een aanrader). Het ziet er verzorgd uit, en de werknemers zijn vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: februari 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Nathalie Rosbergen, General Manager van Carlton Oasis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2024

Beste, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij het Carlton Oasis Hotel. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Uw vriendelijke woorden over onze collega's.

Daarnaast willen we u bedanken voor uw feedback met betrekking tot de kamer. Wij willen u graag laten weten dat we momenteel plannen aan het maken zijn voor de renovatie van onze hotelkamers. We streven ernaar om medio 2024 te beginnen met de renovatie van de eerste kamers.

We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij het Carlton Oasis.

Beoordeeld op 11 februari 2024

Erg gedateerd interieur/ kamer (441), een wankelend stoel, klimaat beheersing niet optimaal en niet, helaas, te ressetten.
Lampje in de halletje deed het niet. Voor deze prijs verwacht je een badjas, ten minste een paar slippers op kamer.,
In badkamer (ook erg gedateerd)) er is een handdouche alleen in bad, omdat er is geen douchegordijn, alles wordt nat en spekglad.
Jammer. Teleurgesteld.
Verheugde ons een duik te nemen in zwembad- niet gelukt, helaas ivm de openingstijden en zwemlessen, die gegeven worden.
De ontbijt was oké, geen luxe beleg.
De personeel was erg vriendelijk.
Dus met alles- prijs/ kwaliteit verhouding , volgens ons, is ver te zoeken.

Datum van verblijf: februari 2024
Nathalie Rosbergen, General Manager van Carlton Oasis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2024

Beoordeeld op 10 februari 2024

Om een romantisch dagje af te sluiten had mijn vriendin een bruidsarrangement geboekt bij Carlton Hotel.

"Bruidsarrangement met bubbelbad, gratis gebruik minibar en aparte living"

Het klonk allemaal veel belovend en wetende dat het Carlton een goede reputatie heeft had ik er ook veel zin om hier een nachtje te verblijven.

Bij aankomst werden we begroet door een vriendelijke medewerker die ons de sleutel gaf van kamer 420.

Bij binnenkomst werden we aangenaam verast door de warme uitstraling van de kamer, de open badkamer en de sjieke "living"

Maar bij het openen van de "minibar" sloeg bij mij de verwarring toe, het "gratis gebruik" van de "minibar" bleek in werkelijkheid 1(!) flesje water te zijn van een onbekend merk. Ik was in de war omdat ik bij voorgaande hotels een heel ander soort "minibar" had gekregen, Google bevestigde ook dat een minibar vaak een heel ander inhoud heeft dan 1 flesje water.

Hierop zijn we naar beneden gegaan naar "het winkeltje" waar wij een fles wijn (inkoop prijs 2,50 verkoopprijs bijna 30 euro) zeepje, cola, water en een mok aanschaften voor het schappelijke bedrag van bijna 100 euro (??) Niet slecht als je bedenkt dat de uiteindelijke factuur 335,46 bedroeg, 435 euro totaal voor een overnachting in een kamer die slecht is afgewerkt (kabels televisie, die overigens volgens mij uit begin 2000 komt hangen als een treurwilg over de muur heen) maar ik wou de sfeer niet verpesten dus besloten we het bad te vullen.

Na het vullen plaats genomen in het bad en de bubbels aangezet, deze bleken niet heel krachtig wat bijdroeg aan een teleurstellende ervaring.

Na het bubbelen gingen we slapen, het bed was heerlijk, groot, comfortabel en had een luxeuze uitstraling en we zijn in de ochtend heerkijk wakker geworden.

Al met al heb ik een voorral verwarrende ervaring, voor 335 euro mag je verwachten dat "gratis gebruik van de minibar meer omhelst dan 1 flesje water. Ik heb Carlton naderhand 2 emails gestuurd en onder andere gevraagd wat de filosofie is achter het enkele flesje water in een "compleet" bruidsarrangement maar ik heb helaas geen enkele reactie ontvangen. Ook de tv kabels hadden beter weggewerkt mogen worden.

Ondanks de mooie kamer en het fijne bed kan ik niet zeggen dat, alles bij elkaar genomen niet de 435 euro totaal waard was.

(360654)

Datum van verblijf: november 2023

Beste Pascal, Allereerst wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring bij het Carlton Hotel.
We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven.

Het spijt ons zeer te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u zich verward voelde over bepaalde aspecten van het arrangement. We streven ernaar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, en het is teleurstellend om te horen dat we hierin niet zijn geslaagd.

Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en eventuele misverstanden in de toekomst te voorkomen.
Wat betreft de gebreken aan de kamer, met name de tv-kabels, zullen we dit direct oppakken en ervoor zorgen dat dit wordt rechtgezet. Graag laten we u weten weten dat wij toekomstplannen aan het maken zijn de kamers te renoveren.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.