Beoordeeld op 9 april 2019

Het hotel is een beetje verouderd. Door een zeer vriendelijke ontvangst en lekker- en uitgebreid ontbijt waren we heel tevreden over ons verblijf. De kamer was netjes gepoetst en het bed lag super goed.

Kamertip: Wij hadden een standaard kamer en waren tevreden
Datum van verblijf: september 2018
Frederik R, General Manager van Carlton Oasis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Geachte gast,

Dank u wel voor uw review. Fijn om te kunnen lezen dat het verblijf u goed bevallen is. De complimenten over het ontvangst en het ontbijt zal ik delen met ons team.

Beoordeeld op 22 maart 2019 via mobiele applicatie

Hotel met een geweldige entree leek wel een beetje op las vegas vriendelijke bediening mooie vergaderlokaties.goede lunch gehad en een mooie locatie centraal in het land.mooie ruime bar met een goede ober.

Reistype: Reisde voor zaken
Frederik R, General Manager van Carlton Oasis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Geachte gast

Dank u wel voor de door u genomen moeite om een review in te vullen. Fijn om te kunnen lezen dat uw verblijf en ervaring met het vergaderen goed bevallen zijn.

Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf. Mooi hotel. Kamer was schoon. En een erg uitgebreid ontbijt. Lekker gezwonnen en in de sauna geweest. Badjassen en slippers gratis te gebruiken. Liggen op je kamet. Het was heerlijk!

Datum van verblijf: maart 2019
Frederik R, General Manager van Carlton Oasis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Geachte gast

Dank u wel voor uw review en wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf. Ik zal dit ook delen met ons team. Dit waarderen we zeer.

Graag tot een volgend verblijf.

Beoordeeld op 5 maart 2019

goed hotel. Prima ontvangst, lekker kaart om te lunchen of te dineren. Prima faciliteiten. Bij problemen staan ze gelijk voor je klaar en proberen het meteen op te lossen. Ruime kamers met airco.
Ontbijt was voldoende van alles aanwezig en een gezellige ruimte , mooi ingedeeld.
Het centrum is goed bereikbaar per auto en ook daar valt genoeg te bleven. Ook het theater en bioscoop zijn in de buurt van het hotel.
Het hotel heeft een zwembad en sportfaciliteiten , erg klantvriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2019
Frederik R, General Manager van Carlton Oasis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Geachte gast

Dank u wel voor deze mooie review. Fijn dat het verblijf u bij ons goed bevallen is. Ik zal dit ook delen met ons team. We hopen u nog eens als onze gaat te mogen ontvangen.

Graag tot ziens

Beoordeeld op 2 maart 2019

Prima hotel. Inchecken ging vlot en personeel was vriendelijk. Kamer was goed, ietwat gedateerd. Bad/douche combinatie vind ik zelf wat minder. Verder wel goed onderhouden, schoon en een fijn bed. Ontbijt was voldoende qua keuze, ik heb er heerlijk gegeten.
Verder nog gebruik gemaakt van de sport ruimte. Deze biedt voldoende mogelijkheden om te sporten.

Datum van verblijf: maart 2019
Frederik R, General Manager van Carlton Oasis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Geachte gast.

Dank u wel voor uw mooie review. Fijn dat uw verblijf zo goed bevallen is.
Ik zal de complimenten delen met ons team.