“Lekker geluncht ”
Beoordeling van Huisje van de Zeeuw

Huisje van de Zeeuw
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 Restaurants in Lekkerkerk
Prijsklasse: € 18 - € 28
Beschrijving: Huisje van de Zeeuw is zonder twijfel het gezelligste en meest bijzondere restaurant van de Krimpenerwaard. Onze medewerkers genieten ervan om u te verwennen met een heerlijk kopje koffie of thee met wat lekkers erbij, een drankje en een lunch of diner om uw vingers bij af te likken! En hun glimlach, die krijgt u er gratis bij!
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras genoten van een lekkere lunch. Bediening is vriendelijk; worden ingezet via de dagbesteding maar wordt prima gedaan.

Datum van bezoek: augustus 2020

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vast bedrag voor een 3-gangenmenu met telkens keuze uit 4 a 5 gerechten. Mooie en lekkere bordjes. Vriendelijke bediening die rekening houdt met de afstandsregels.

Datum van bezoek: juli 2020
30 augustus 2019 beoordeeld

Het was heerlijk om hier te zijn
we waren hier tgv mijn 60-ste verjaardag
Echt een verrassing
het eten, de sfeer, het enthousiasme van het personeel
SUPER. Ga zo door

Datum van bezoek: juni 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Hadden een 3 gangen menu, goede prijs kwaliteit verhouding, vonden alleen de sfeer in het restaurant niet echt sfeervol beetje kale aankleding meer een cafetaria uiterlijk.
Wel een leuke bediening met een praatje erbij.

Datum van bezoek: juli 2019
4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en aangename ervaring. Heerlijk gegeten. Bediening super. Geestelijke gehandicapten maar fantastische ervaring. Veel aandacht.
Ga zo door👍👍👍

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Huisje van de Zeeuw bekeken, bekeken ook

Lekkerkerk, Zuid-Holland
Lekkerkerk, Zuid-Holland

In Huisje van de Zeeuw geweest? Deel je ervaringen!