haeckie
Varsenare, België

aangenaam verblijf

Beoordeling van De Arendshoeve
4,0 van 5 bollen9 aug 2019 beoordeeld
Aangenaam hotel dat familiesfeer uitstraalt, in die zin jammer dat personeel dat er al langer werkte stilaan verdwijnt en momenteel vervangen is door 'groentjes' in het vak...
Ontbijt is best wel uitgebreid! Kamer en badkamer ruim, soms wat warm... Driegangenmenu is super voor die prijs! Zwembad, sauna en jazucci best aangenaam!
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
The Slaak Loft
19.4 km van De Arendshoeve
Meer hotels in Bergambacht bekijken
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Je komt om te slapen, dus een goede ruime kamer voorzien van allerlei gemakken is zeer fijn, onze kamer was op de 1e verdieping, na de hittegolf van juli misten we toch wel een echte airco ! Badkamer is lekker ruim met voldoende afleg ruimte voor je spulletjes. Ontbijt is prima maar geen verwennerij, 3 gangen diner was wel heerlijk alleen de ruimte waarin je mag eten is vrij steriel en sfeerloos

Beoordeeld op 19 juli 2019

Wij komen hier regelmatig lunchen en dat is altijd heerlijk. Het buitenterras is echt een fijne plek, een echt stukje rust en natuur midden in de randstad. Minpunt is alleen dat de muziek op het buitenterras vaak echt veel te hard staat en dat past totaal niet bij de omgeving en het soort gasten dat aanwezig is. Zou het liefst helemaal geen muziek horen en alleen genieten van de vogeltjes.

Beoordeeld op 15 juni 2019

Meer feest accommodatie dan gezellig overnachten en lekker bijkomen. Feest staat nr 1. Dan komen de overige gasten. Diner was prima. Gezellig zeer zeker niet achteraf zaaltje met nog 3 tafels bezet. S avonds geen plek om lekker even na te zitten. Buiten zitten mocht niet vanwege de receptie. Ontbijt producten warenhoewel wat weinig keus verder goed. De plek niet, 1 veel te kleine koffie machine. Het was er vol met vliegen die overal op het eten zaten. Kortom veel aandachtspunten. Wij zijn ook betalende gast die veel verwachten van een weekendje weg maar ik heb mij geen gast gevoeld. Wij hebben dan ook besloten om de 2e nacht niet hier maar in Rotterdam door te brengen. Een teleurgestelde “gast”

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

Prima restaurant om te lunchen en te dineren. Qua inrichting is het niet heel erg sfeervol maar ze werken er wel aan. De tuin ziet er nu mooier uit en ze krijgen binnenkort een cocktail kaart.
Kwaliteit van eten is echt prima.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 2 oktober 2018

twee nachten verbleven in dit mooie rustige hotel,mooie kamer met zeer ruime badkamer met inloop douche, degelijk ontbijtbuffet met genoeg variatie,twee maal genoten van een zeer lekker drie gangen diner hotel is goed gelegen voor diverse uitstappen vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2018