“Duur en niets bijzonder”
Beoordeling van De Vang Eten en Drinken

De Vang Eten en Drinken
Reserveren met
De Vang Eten en Drinken is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 20 Restaurants in Nootdorp
1 juni 2018 beoordeeld

Voorgerecht was een kleine hap voor 10 euro. Hoofdgerecht was een kip saté met veel pindasaus. Frietjes waren koud en vet. Ik denk niet dat dit een biologische restaurant is. Duurde heel lang. We gaan regelmatig in de zomer daar eten. Maar nu niet meer. Volgens mij is er een andere eigenaar.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilden eten bij de Vang. Op de site staat dat keuken open is tot 22 uur. Waren er om 19.50 uur. Terras nog redelijk gevuld. Tot onze verbazing kregen we te horen dat de keuken zou sluiten!! Gevraagd waarom dan op de site 22u vermeld staat. Kreeg een nietszeggend antwoord...."oh, is dat zo?". Onprofessioneel dus, en respectloos. Nooit meer.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrije ontvangst. Eerlijk en vriendelijke bediening. Mooie ambiance .Restaurant is gelegen op een mooie en gerechten waren mooi en lekker . De bediening zeer attent.

30 april 2018 beoordeeld

We waren hier vanwege eerdere, mindere ervaringen al een tijdje niet meer geweest. Vanwege de leuke locatie (we hadden bezoek uit het buitenland over, dan is zo'n molen toch altijd een bijzondere locatie), toch maar weer eens geprobeerd en gelukkig prima bevallen. Een leuke kaart met voor ieder wat wils. Leuke, strakke maar gezellige inrichting met grote zwart/wit foto's die verwijzen naar de functie van de molen (graanmolen). Aardige bediening. Zoals ook al eerder in reviews aangegeven, is men wat karig met de stokbroodjes vooraf, wel 6 stukjes voor 5 personen...dat kan vast wat ruimer de volgende keer! Al met al prima gegeten, prijs/kwaliteit redelijk in balans. We komen hier vast weer regelmatig terug!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie lokatie. We zaten net een er kwam direct een jong meisje aan tafel. Erg behulpzaam maar wist niks van de menukaart.

Eten besteld maar moeten 45 minuten wachten op het eten. Jammer hoor voor twee broodjes. Nadat de broodjes kwamen hebben we heerlijk zitten eten. Wel kleine broodjes trouwens voor € 9,50.

Wachten was balen maar het eten heeft een hoop goedgemaakt.

Reizigers die De Vang Eten en Drinken bekeken, bekeken ook

Nootdorp, Zuid-Holland

In De Vang Eten en Drinken geweest? Deel je ervaringen!