Beoordeeld op 7 september 2019

Het was echt klassiek, en zo is ook te verwachten. De ruimte van de kamers is zeer goed.
Het licht wel bij een heuvel dus alles is scheef rondom het hotel.
Er waren werkzaam heden op het plein, dat was jammer.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 augustus 2019

goede en duidelijke ontvangst,sfeer en entorage goed ,betaald parkeren was wat minder voor de gasten, die hoort voor het hotel te zijn omdat men daar nog mee bezig zijn .. wij komen nog een keer terug hoe het is geworden.

Beoordeeld op 22 augustus 2019

Ik vond het hotel moeilijk te bereiken door allerlei omleiding in de omgeving die ook niet goed waren aan gegeven. Ook op de terugreis zijn we diverse keren verdwaald en konden we door allerlei omleidingen niet meer op de goede weg naar huis komen waardoor wij uren vertraging hebben opgelopen

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 augustus 2019

Ballenstedt ligt aan de rand van de Härz en ademt de sfeer van weleer. In de omgeving veel kastelen die aan de Pruisische heerschappij in de middeleeuwen herinneren te midden van relatief ongerept natuurschoon. Het feit dat het minder bekend of geliefd is (dit voormalig DDR gebied brengt deze sfeer nog een beetje mee) is enerzijds een voordeel; niet te druk of te duur, anderzijds zijn voorzieningen soms wat gedateerd. Voor ongecompliceerd onthaasten prima omgeving.

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Grote plein voor het hotel wordt momenteel verbouwd - jammer dat ons dit pas twee dagen tevoren verteld werd. Hierdoor geen tijd meer om te annuleren;
Zwembad is prima!
Diner en ontbijt vielen nogal tegen: deze halen absoluut niet de standaard die we in Nederland van Van der Valk gewend zijn!
Geen airco op de kamer; je blijkt wel te kunnen vragen om een ventilator.