TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 oktober 2017

Een zéér mooi hotel met supervriendelijk personeel en eigenaars. De kamers zijn zéér mooi en comfortabel. Het eten is lekker en voldoende. Een uitgebreid ontbijt, in de namiddag lekker gebak met koffie of thee en 's avonds een heerlijk 4gangen diner met keuze van het hoofdgerecht. Het zwembad is mooi met heerlijke ligzetels om te relaxen. wij hadden geboekt in het Stammhaus en kregen een dubbele upgrade naar een Wildpark kamer! Super! De omgeving loont zich om mooie wandelingen te maken.

Kamertip: kamer Wildpark heeft een mooi zicht op de omgeving en het wildpark
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 22 maart 2017 via mobiele applicatie

We waren in maart een week in hotel Kastenholz, Adenau, in de Eiffel. Prachtig gelegen, mooie kamer met uitzicht op vele kleine hertjes. Zeer vriendelijk personeel en een goede keuken. We hadden onze jonge Labradoodle meegenomen die hier van harte welkom was.
Al met al hebben we een prima week gehad en in de buurt liggen diverse historische plaatsjes die gemakkelijk bereikbaar zijn.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 9 januari 2017

Midden in de Eifel aan de rand van Wershofen ligt Kastenholz vanwaar uit je prachtige wandelingen kunt maken. Na afloop is het genieten in het fraaie sauna landschap. De bediening is voorkomend en correct. De dagelijkse menu's zijn prima van samenstelling, smaken heerlijk en worden mooi opgediend. Op deze wijze wil je graag het nieuwe jaar beginnen. We komen weer terug als de sneeuw is verdwenen om de fraaie omgeving ook per fiets te verkennen.

Kamertip: Superieur is wat de naam ook zegt een prachtige kamer met dito uitzicht.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 13 november 2016

Nu en dan verliep het niet zo goed in verband met verdeling tafels s'avonds en wat probleem met mensen met Asma met de open haard aanvraag andere tafel
Verder eten zeer lekker,en bediening ook,kamers zeer proper en ontbijt niets te kort.

Kamertip: Kamers richting het park zeer rustig
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 3 november 2016

Hotel zeker een aanrader voor wie tot rust wil komen en toch actief wil zijn. Als gast kan je deelnemen aan een gamma activiteiten zoals ochtendgym, yoga, klankschaalmeditatie... Eten goed, maar soms ietwat 'gewoner' en niet altijd verfijnd. Bediening was soms heel goed en onderdanig (bijna grappig); dan weer niet oké en lang wachten en vergeten geraken.. Ontbijt gemiddeld ok. Zeer ruime keuze aan losse verse thee (uitzonderlijk en pluspunt!).
Extreem kleine kamer eerst (tot zelfs benauwelijk klein) met eenvoudige douche. Door warmwaterproblemen en TV-probleem en claustrofobische indruk, gevraagd om een andere kamer en uiteindelijk toch een grotere kamer bekomen zonder zeer veel trappen te moeten doen ( zelf mobiliteitsprobl.).
Gratis taart en koffie en thee(ganse dag door thee en water) voor halfpensiongasten is een meerwaarde.
Welnessruimte verzorgd en mooie rustruimtes!! Zwembad ietwat fris water, zeer mooie rustzetels met uitzicht op natuur. (Er mogen wel meer douches voorzien worden, idem voor sauna)
Wildpark palend aan hotel zeker eens doorlopen. Prachtige ervaring tussen de vele herten in te lopen. Wandelingen in onmiddellijke omgeving ietsje banaler. Streek van Blankhenheim aan te raden en Bad Munstereifel

Kamertip: vraag naar kamer zonder al te veel trappen en groot genoeg (let wel: prijsverschil)
Datum van verblijf: oktober 2016