“Goed eten, gezellig terras!”
Beoordeling van Divino Restaurant

Divino Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Port Ghalib
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Super gezellig terras en heel goed eten! Echt een aanrader, ik ben normaal niet van buiten de deur eten in landen als Egypte maar dit is zeker het proberen waard!

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb die shisha gerookt. Keertje met andere tabak geprobeerd met Ahmed, aardige kerel! Zou deze plek zeker aanbevelen. Goede muziek en erg toegankelijk.

4 september 2019 beoordeeld

Hartstikke leuke tijd gehad bij Davinos. Gezellig personeel en de li ghing is mooi aan het eind van de haven. 2020 komen we weer jongens ga zo door.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 september 2019 beoordeeld

Het eten is super lekker.
Prima service, Divino is het beste van port Ghalib.
Heerlijke muziek en hele fijne live muziek.
Prima ambiance...!!!

Ali is the best!

X

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek om gezellig met je vrienden of familie een leuke avond te hebben. Je word onwijs goed geholpen compleet naar wens. We hebben een verjaardag kunnen vieren compleet met taart mooie tafel en heerlijke muziek.
Abdul is een geweldige gastheer die altijd voor je klaarstaat en alles regelt. Taxi, taart, sfeer, gezelligheid noem maar op hij regelt het. Dikke aanrader!

Reizigers die Divino Restaurant bekeken, bekeken ook

Marsa Alam, Rode Zee en Sinaï

Port Ghalib, Rode Zee en Sinaï

In Divino Restaurant geweest? Deel je ervaringen!