Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.216)
Beoordelingen filteren
2.216 resultaten
Waardering van reizigers
1.194
696
214
81
31
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.194
696
214
81
31
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
44 - 49 van 2.216 beoordelingen
Beoordeeld op 18 december 2017

Na 2 keer Red Sea the Makadi Palace, zojuist teruggekeerd van een zonnige vakantie van 2 weken in Siva Port Ghalib van dezelfde keten. Laat ik beginnen met de pluspunten:
Het resort is prachtig; een uitgestrekt complex van in totaal 3 hotels, verbonden door prachtige tuinen en zwembaden (waarvan één heerlijk verwarmd en met prima beschutting tegen de wind). Het strand is een hele fijne plek met ligbedden en windschermen en een barretje voor de drankjes. Wie van snorkelen houdt is hier helemaal op zijn plaats. Er zijn 2 pieren, met bij die bij Siva de mooiste vissen, maar helaas ook de sterkste golfslag en wind. Onze tip: ga snorkelen vanaf het strand bij de kleine baai voorbij het wachthuisje, vlakbij de grote villa in de woestijn.
De kamers zijn goed, voldoende groot met een prima badkamer (fijne inloopdouche) en geweldige service door de schoonmaker. Wij vragen ons echter af, waarom de prijzen hoger zijn dan die van buurhotel Port Ghalib Resort. Wij hebben deze nu ook gezien en het enige verschil lijkt ons de kleur van de aankleding (donker in Resort, licht in Siva).
We zijn enorm in de watten gelegd door het geweldig vriendelijke en servicegerichte personeel. Een speciaal woord van dank voor de ober van de Lobbybar: Ahmed Omar, you are the best!
Tot zover alleen maar lof voor dit hotel echter......de zeer matige catering doet afbreuk aan het verblijf: voor het eerst in minimaal 10 vakanties in Egyptische resorts was het eten in het hoofdrestaurant voor ons (gemakkelijke eters) met uitzondering van het ontbijt ronduit belabberd: veel "prut" in bakken, zodat we na een paar dagen steeds met tegenzin ons verplichte rondje liepen. Resultaat: een gewichtsverlies van 3 kilo bij zowel mijn man als mijzelf. Slechts eenmaal aten we lekker en in een prettige ambiance: de laatste avond in het Lagoon Restaurant. Helemaal geweldig!
Ook het drankenaanbod is minimaal, wat betreft de keuze uit een zeer beperkt aantal cocktails.
Het laatste minpuntje betreft de Guest Relations: na een vriendelijk correspondentie per mail met betrekking tot ons verzoek om een kamer met een fijn uitzicht kregen we een kamer zónder uitzicht: 2 grote kruinen van palmbomen vóór ons balkon belemmerden onze blik naar buiten totaal. Als Mahara Club gasten hadden we wel wat meer privileges verwacht.Bovendien werd door de dame van Guest Relations ons vriendelijke verzoek om met onze vrienden, die eerder samen met ons Red Sea Makadi Palace bezochten, als Mahara-gasten te mogen eten bij het Cardemon restaurant op een onvriendelijke manier afgewezen.
Samenvattend hebben we gemengde gevoelens over ons vakantie hier. Weliswaar hebben we niet veel betaald voor ons verblijf, dat verder -dat moet nogmaals gezegd- prima was, op het gebied van catering hadden we ons van een Red Sea hotel echt veel meer voorgesteld. Voor de maand april 2018 overwogen we vóór deze vakantie nogmaals 2 weken naar dit hotel te boeken. Gelukkig hadden we besloten eerst even onze ervaring af te wachten.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank MargreetE
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Natalia T, Guest Relation Officer van Siva Port Ghalib, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2017
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Tripadvisor review about your stay at Siva Port Ghalib.
Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.
All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback.
Please note that our team of Chefs are consistently checking and replenishing serving dishes as required for the duration of the meal, furthermore the hotel works with a 7 day rolling menu providing varying International theme dishes and several live cooking stations (pizza, pasta, BBQ grill, salad station) are also available supplementary to the main buffet dishes. The menu includes 5 varieties of fresh fruit available daily and the buffet is always offering a vegetable dish at both lunch and dinner.
I am sorry to read that you were not completely satisfied with some points of your stay. These comments have been taken on board by our Manager who will consider all comments for future guests.
I hope the above goes some way to answering the points you raised in your review and if we can be of an further assistance in this mater then please don’t hesitate to contact the hotel directly.

Regards
Siva Port Ghalib Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 december 2017

Het is altijd weer thuiskomen. Een geweldig ontvangst na een vermoeiende reis bij de receptie. Bij het openen van de kamerdeur vergeet je de vermoeidheid en ruik je de frisse geur van de propere grote kamer. Je opent de deuren van het balkon en kijkt naar het mooie strand en de zee.... dat is thuiskomen! Altijd als we terugkomen zien we weer een verbetering. Afgelopen jaren heb ik er bars bij zien komen, extra douches, de pier is gerenoveerd, nieuwe bedjes op het strand met windschermen en nu is het winkeltje vernieuwd. Belangrijk is de goede hygiëne en de toiletten die goed schoon gehouden worden. Je kan heerlijk snorkelen van de pier of zwemmen in het verwarmde zwembad. De mooie lagune is zeker de blikvanger van het hotel, alleen nu te koud. Het eten is goed. Vooral het a la carte restaurant cardemom is van hoge kwaliteit zowel het eten als de bediening daar is niets op aan te merken. Mocht het buffet niet voldoende zijn kun je altijd nog hotdogs of hamburgers eten. Ik bedenk dat ik thuis niet zoveel keus heb. Helaas waren er niet altijd voldoende theelepeltjes en van plastic. In het restaurant was Mohamed A Fatah zeer vriendelijk en attent .En in de bars Reda en supervisor Mohamed verzorgde ons van de heerlijkste cocktails. Veel personeelsleden doen echt meer dan hun best om je het naar je zin te maken.. Als er iets is dan lossen ze het graag voor je op. Daarom wil ik bij deze Ahmed A Hafiez nogmaals bedanken voor alle service die hij verleend heeft en daardoor het thuisgevoel nog groter is geworden! Al het personeel bedankt voor alles en tot de volgende keer!

Kamertip: Bijna alle kamers zijn goed gelegen.
Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank nijhof68
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Natalia T, Guest Relation Officer van Siva Port Ghalib, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2017
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a TripAdvisor review about your stay at Siva Port Ghalib.
Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.
All of your kind comments have been shared with the management and team and everybody here is delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you home at Siva Port Ghalib again on a future holiday.

Regards
The Siva Port Ghalib Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Resort is leuk opgezet. Door het hele Resort loopt er een soort van zwembad / lagune en is opgezet als een soort dorpje eromheen. De ervaren duiker zou hier zeker goed kunnen toeffen, maar ook de beginnende. Het huis rif ligt letterlijk voor de deur. In het grote restaurant is het eten matig, eveneens de snacks bij de Poolbar. Het is verstandiger om bij de al a cart restaurants te reserveren. Kwaliteit en keuze is beter.
Excursies naar Luxor is gezien de afstand een afrader... 2x 7uur in de bus.....

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Peter V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Natalia T, Guest Relation Officer van Siva Port Ghalib, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a TripAdvisor review about your stay at Siva Port Ghalib.
Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.
All of your kind comments have been shared with the management and team and everybody here is delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you home at Siva Port Ghalib again on a future holiday.

Regards
The Siva Port Ghalib Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik ben hier 10 dagen geweest in september samen met mijn vriend. Voor mij was het de tweede keer in dit hotel . Het is en blijft een top hotel. Dit is een plek waar je echt vakantie heb . Super hotel met echt super personeel. Personeel dat echt alles voor je doet om het je naar je zin te maken . Ik wil dan ook in het bijZonder bedanken Taher Elserwy, Adham Shahen, Mahmoud Pop , Karim Nobi, Ahmed Rashad , Waled Ibrahem en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit is werkelijk een paradijs op aarde met hele bijzondere mensen! Het eten was elke dag goed , de kamer werd super schoongemaakt met elke dag een leuke creatie op bed. En je hoefde maar iets te vragen en het werd geregeld. Echt een aanrader ! Allemaal super bedankt en jullie zien ons zeker snel terug !

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Dees1988
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Natalia T, Guest Relation Officer van Siva Port Ghalib, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a TripAdvisor review about your stay at Siva Port Ghalib.
Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.
All of your kind comments have been shared with the management and team and everybody here is delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you home at Siva Port Ghalib again on a future holiday.

Regards
The Siva Port Ghalib Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel !!! Paradijs op aarde!!
Geweldig personeel , in het bijzonder: Ahdam shahen, taher elserwy , mahmoud pop, karim nobi , hagag el hagaze en waled ibrabem ! Dit is een plek waar je echt vakantie heb met zulke bijzondere en lieve mensen ! Ik ben er 10 dagen geweest maar had er zo nog 3 weken kunnen blijven . Super kamer, goede schoonmaak, elke dag heerlijk gegeten ! Ze zien mij zeker binnenkort terug ! Dit hotel en zeker het personeel krijgen van mij een 10+! Tot snel !

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Kevin L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Natalia T, Guest Relation officer van Siva Port Ghalib, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a TripAdvisor review about your stay at Siva Port Ghalib.
Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.
All of your kind comments have been shared with the management and team and everybody here is delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you home at Siva Port Ghalib again on a future holiday.

Regards
The Siva Port Ghalib Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken