Beoordeeld op 22 mei 2019

Mijn vriendin en ik verbleven in de Twin Room Cottage, met uitkijk op de mooie binnentuin. De Cottage was super schoon, en de buiten badkamer met echte waterval douche is een fantastische ervaring.

In de directe omgeving zijn niet veel restaurants om te lunchen of avondeten, dus dan moet de keuken en de service bij het verblijf goed zijn, en dat was zo. Je kan er heerlijk ontbijten, lunchen en avondeten.

Bij het verblijf verhuren ze goede brommers om daarmee de directe omgeving te verkennen, erg prettig.

Ook bieden ze allerlei (dag)tours aan, wij hebben de Firefly Peddle tour gedaan, ook dit was nieuw voor ons, fantastisch om te zien en ervaren.

Als we ooit weer naar dezelfde regio gaan, verblijven we hier vast en zeker nog een keer!

Kamertip: Maakt geen verschil, ze zijn allemaal mooi en rustig zonder lawaai.
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Als je aankomt en je wordt ontvangen, is alle mogelijke stress verdwenen. Deze vriendelijke en persoonlijke bediening blijft zich ook verderzetten gedurende het hele verblijf. De accommodatie zelf is dan ook nog eens uniek. Het biedt alles wat je nodig hebt in een beperkte ruimte. De ontspannen sfeer straalt overal af. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam en rustgevend verblijf, vlakbij de rivier de Loboc. Het resort biedt activiteiten zoals SUP. Relax restaurant met zeer vriendelijke bediening. Lekker eten, ook vegetarisch. We hielden enorm van de RAW cacao smoothie !

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 januari 2019 via mobiele applicatie

Even weg van zee en strand midden in de natuur. Een kleinschalig complex met mooie huisjes en een heerlijk restaurant. Ook een heerlijk terras aan de rivier. Vriendelijke mensen. Wij hadden een huisje met uitzicht over de rijst velden. Een prima plekje om het groene binnenland van Bohol te ontdekken.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Dit is absoluut een aanrader voor de mensen die de drukte willen ontvluchten en op korte afstand willen verblijven van de tarsiers, man made forrest en chocolate Hills. Voor het eten hoef je de deur ook niet uit want dat is hier fantastisch. De bediening is vlot en vriendelijk en de gemeenschappelijke wc’s en douches zijn schoon. Aanrader is de suptour voor de vuurvliegjes!

Datum van verblijf: maart 2018