“Super eetcafé ”

Voeg deze dan toe!
Central 500
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Erps-Kwerps
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening, vooral Sam is een top cafébaas. Lekker eten met steeds seizoensgebonden suggesties op het menu. Wij komen hier graag en regelmatig.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

vriendelijk mooi decor een beetje duur voor een klein dorpje de pintjes iets goedkoper en er komt meer volk

2 oktober 2017 beoordeeld

lekker eten met een aantal specialiteiten voor een aanvaardbare prijs
de bediening is correct en vriendelijk

11 april 2017 beoordeeld

italiaanse steak tartaar of één van de hamburgers, allemaal even lekker ! Fijne sfeer en heel professionele bediening.

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dans en -eetcafe.
Vriendelijke ontvangst. Leuk kader.
Ben gegaan voor de burger. Alhoewel dit niet mijn stijl is was dit naar mijn smaak best lekker.
Beperkte kaart ( dit is geen restaurant) maar toch een uitnodigende dagschotel.
Algemene beoordeling : leuk / lekker.

Reizigers die Central 500 bekeken, bekeken ook

Kortenberg, Vlaams-Brabant

In Central 500 geweest? Deel je ervaringen!