TripAdvisor

Restaurant Rooden Scilt
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Erps-Kwerps
Keukens: Belgisch
14 september 2019 beoordeeld

Gisteren kreeftmenu gegeten : schitterend !
Leuke verzorgde zaak.
Professionele bediening.
Mooie wijnkaart

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld

De menu's zijn altijd uitmuntend en tot in detail afgewerkt, de ober en eigenaars zijn heel professioneel en de bediening is er top niveau.
Dit is voor ons altijd uit eten op sterren niveau maar zonder hoge prijskaartje van sterren restaurants... een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

We zijn vele jaren klant. Het was nu wel enige tijd geleden maar vorig weekend zijn we nog eens gaan tafelen. De evolutie die zich enkele jaren geleden heeft ingezet zet zich voort. Destijds was dit restaurant een absolute topper en vooral de verhouding prijs-kwaliteit was niet te evenaren. Dat dit niet vol te houden was begrijpen we maar te ver overhellen naar de andere zijde is ook een risico. Let op, het eten is nog altijd top maar er zijn wat details die ik wil vermelden. Aperitief 10€ voor een glas Crémant, geen probleem tot je ziet dat het een glaasje van amper 10 cl is. Sinds jaar en dag nemen we het wijnarrangement, voor de allereerste keer hebben we zelf moeten vragen of we nog wat witte wijn mochten, was nog nooit gebeurd. Vandaar de titel, waakzaam blijven.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juli 2019 beoordeeld

Het was alweer een tijdje geleden maar ook deze keer werden we vergast op een uitstekende maaltijd en een hartelijk onthaal. Klassieke keuken met een frisse toets in een aangenaam en relaxed kader.

Datum van bezoek: juli 2019
26 juni 2019 beoordeeld

Aangename en toffe bediening!
Eten was uitmuntend! Een aanrader voor jong en oud. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Rooden Scilt bekeken, bekeken ook

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant
Erps-Kwerps, Vlaams-Brabant

In Restaurant Rooden Scilt geweest? Deel je ervaringen!