“"Mus do" voor steekliefhebbers”
Beoordeling van De Steakerij

De Steakerij
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Werchter
Keukens: Steakhouse
9 september 2017 beoordeeld

Hier moet je zijn als je een stekker bent. Op het menu een verscheidenheid aan soorten al dan niet gerijpt. Als voorgerecht is een tapasbord voor 2 een aanrader, een assortiment van vlees met olijfeden zongedroogde tomaatjes. Het hoofdgerecht wordt geserveerd me onder andere zelf gesneden frietjes en een sausje naar keuze. Toch een minpuntje, het bord waarop de steak geserveerd werd was niet voorverwarmd waardoor het vlees maar lauwtjes was. Het vlees komt trouwens grotendeels van beenhouwerij Rondou ui Leuven dus kwaliteit verzekerd!

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden eigenlijk een reservatie (online)ergens anders.
Wegens vakantie waren ze nog gesloten...
Dus dan maar naar Werchter. Het was weeral heerlijk tafelen.
Een minpuntje : geen warme borden, waardoor de frietjes vlug koud zijn. Maar voor het overige, attente bediening, uitstekend vlees, deze keer voor Limousin gekozen en er zeker geen spijt van. Volgende keer weer eens een ander ras kiezen.

Frederik A, Eigenaar van De Steakerij, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2017

Beste Rachel, in de zomermaanden laten wij de bordenwarmkast uit. Warme frieten kan u altijd bijvragen, deze worden gratis aangeboden. Bedankt voor uw mooie beoordeling en tot een volgende keer!

25 augustus 2017 beoordeeld

Een top chef en top maiter! Top team.
Een van de beste locaties om te genieten van een (h) eerlijk stukje vlees.

Frederik A, Eigenaar van De Steakerij, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Dankjewel!

25 augustus 2017 beoordeeld

wij hebben een zalige aangename avond door gebracht in de steakerij ,niet de steak was zoals gewoonlijk heel lekker en op de gevraagde wijze gebakken de dessert was een van de lekkerste die ik ooit heb gegeten zalig (op basis van limocello),daar bij kregen we ook nog de hele professionele bediening wij hebben van ons avondje uit erg genoten

Dank u!

14 augustus 2017 beoordeeld

super lekker eten, super goede bediening, alles tip top in orde, het eten is zijn prijs meer dan waard, de beste steak in omstreken

Frederik A, Eigenaar van De Steakerij, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Dank u voor uw mooie beoordeling!

Reizigers die De Steakerij bekeken, bekeken ook

Haacht, Vlaams-Brabant
Werchter, Vlaams-Brabant

Keerbergen, Vlaams-Brabant
Haacht, Vlaams-Brabant

In De Steakerij geweest? Deel je ervaringen!