24 mei 2018 beoordeeld

Wie zin heeft in een ‘fika’ is hier op de juiste plaats! Rust, harmonie in een heel persoonlijk en warm kader! De kamers zijn luxueus ingericht met een adembenemend zicht! In de buurt is er van alles te beleven en zeker voor elk wat wils!

Je voelt dat Hilde en Carl het met hart en ziel doen en deze persoonlijk ontvangst is een unieke ervaring.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Carl N, Eigenaar van Fika, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Bedankt voor deze fijne reactie, Karen. Wij hebben evenveel genoten van jullie bezoek, echt! Tot de volgende keer.

27 april 2018 beoordeeld

De foto's van dit schitterende verblijf kunnen amper weergeven hoe de alom tegenwoordige natuur en de verbluffende eenvoud van de inrichting een eenheid vormen en je omringen om helemaal tot rust te komen. Deze mensen zijn erin geslaagd een warme thuis te creëren voor hun gasten en dat op een heel spontane en natuurlijke manier. Dank dank dank....

Diana

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Carl N, Eigenaar van Fika, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Heel erg bedankt voor jullie mooie woorden en heel erg graag gedaan, Diana en Roland. Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat jullie, als kenners van het creatieve, Fika zo kunnen waarderen. Enorm veel plezier, echt waar!

20 februari 2018 beoordeeld

Genieten van Fika ! Bij Hilde & Carl ben je altijd welkom, altijd staan ze klaar met hun warme ontvangst, en zorgen ze voor een fantastische voorbereiding op je verblijf.
Wij hebben zowel de formule van B&B als van vakantiewoning uitgetest. Beide formules zijn ons uitstekende bevallen dankzij de inspanningen van Hilde & Carl, en onze kinderen waren ook super enthousiast, de trampoline in de tuin is een echte topper.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Carl N, Eigenaar van Fika, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2018

Heel erg bedankt, Bea en co en heel erg graag gedaan. Het is fijn te lezen dat jullie onze beide formules konden smaken en dat de kinderen zo enthousiast waren. Hopelijk tot een volgende keer!

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super verblijf, reeds voor de tweede maal en zeker niet de laatste keer. Wij genieten steeds meer en onze kinderen vinden het super!geweldige ontvangs en service,niets is te veel! Carl en Hilde alleen maar lof voor jullie

Verbleef: februari 2018
Carl N, Eigenaar van Fika, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Bedankt Kirsten en Tom. Het was fijn jullie opnieuw te mogen verwelkomen en te zien hoe jullie kinderen van Fika genoten. Hopelijk tot gauw!

18 december 2017 beoordeeld

We hebben uitermate genoten van een heel gezellige, top-ingerichte B&B met een warme ontvangst, heerlijk ontbijt, gezellige thee-pauzes met zelfgebakken koekjes, goede tips om te wandelen en een super vriendelijke gastheer en -vrouw! De sneeuw maakte het allemaal nog wat idyllischer... Een telefoontje om te zien of de bunker te bezoeken was, tips om in de sneeuw naar Ieper te rijden, een gezellige babbel, Carl en Hilde staan steeds klaar om hun gasten in de watten te leggen. We komen zeker nog eens terug en brengen dan onze kindjes mee!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Carl N, Eigenaar van Fika, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

Bieke en Dieter,

Heel erg bedankt voor jullie mooie en lieve woorden. Het was echt leuk jullie te gast te hebben. De weersomstandigheden hebben ervoor gezorgd dat jullie Fika hebben beleefd zoals weinig gasten het ooit zullen meemaken. De 15 cm verse sneeuw was waarschijnlijk uniek in december en toonde jullie Heuvelland op zijn mooist! Het was fijn te zien hoe jullie daar van genoten hebben! En na jullie verblijf mogen we Fika met trots snow-proof noemen... Hopelijk zien we elkaar nog eens terug en wie weet wat de weergoden dan in petto hebben?