“Hier kom je terug!”

Escabèche
Geclassificeerd als nr. 4 van 58 Restaurants in Waregem
Keukens: Spaans
31 mei 2018 beoordeeld

zeer mooie locatie , met vriendelijke bediening. De gastvrouw doet precies wat van een goede gastvrouw verwacht wordt. De gerechten zijn uitstekend. Prijs kwaliteit is o.k.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar jaar terug was het minder. Te duur voor lekker eten en ik meed het restaurant wel om die reden.
Maar vandaag is het woord duur helemaal niet meer ad orde. En het eten : heerlijk.
We vroegen de verrassingsmenu met veel vis en groenten als enige wens. We kregen jamon en carpaccio als eerste twee gerechten. Ik vermoed dus dat deze menu strak vastligt. MAAR : het was wel echt lekker !! De andere gerechtjes : babysla, clamps, gefrituurde gamba’s waren ook super lekker. Ware het niet dat we voldaan waren, dan hadden we zeker met smaak de volgende gerechten verorberd.
En dat allemaal voor 30€ pp.
Als ze zo verder doen, dan zien ze mij zeker terug !

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verplichte stop voor goodies. Chef Karel tovert eigenhandig voor je ogen “tapas” uit de vier windstreken op je bord.

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gezellig tapas restaurant. De keuze was heel gemakkelijk, we namen het verrassingsmenu, de bordjes kwamen met een ruime tussenpauze, verzorgd, lekker, alles was in orde, geen opmerkingen. Ook het dessert was lekker en verrassend. We gaan zeker terug.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een cadeaubon gekregen en na het lezen van de recensies trokken wij hoopvol naar het restaurant. En onze verwachtingen werden zeker ingelost. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een 'hoge tafel', wat zeker geen probleem was. We kozen voor het 'verrassingsmenu' dat uit 7 verschillende gerechtjes bestond. En stuk voor stuk vielen ze in de smaak. De tijd tussen de verschillende gerechtjes was ok en er werd ook telkens de nodige uitleg bij het gerecht gegeven. Wat ons betreft, alvast een leuke ervaring.

Reizigers die Escabèche bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Escabèche geweest? Deel je ervaringen!