“Toffe ervaring”

Escabèche
Geclassificeerd als nr. 4 van 57 Restaurants in Waregem
Keukens: Spaans
8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een cadeaubon gekregen en na het lezen van de recensies trokken wij hoopvol naar het restaurant. En onze verwachtingen werden zeker ingelost. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een 'hoge tafel', wat zeker geen probleem was. We kozen voor het 'verrassingsmenu' dat uit 7 verschillende gerechtjes bestond. En stuk voor stuk vielen ze in de smaak. De tijd tussen de verschillende gerechtjes was ok en er werd ook telkens de nodige uitleg bij het gerecht gegeven. Wat ons betreft, alvast een leuke ervaring.

24 januari 2018 beoordeeld

Leuke sfeer, rustig genieten van een assortiment tapas. Een keuze van de kaart maken is niet nodig, je kan je vertrouwen op de eigen keuze van de chef.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een tijdje geleden dat we er geweest waren. Dus het ideale moment om nog eens van de kookkunsten van Karel te genieten!
Superlekker gegeten, supervriendelijke bediening en toffe sfeer!
Kortom nen dikke proficiat aan het ganse team!
Kurt & Silvie

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We keken er al lang naar uit en zijn op geen enkel moment ontgoocheld geweest.
Na de warme ontvangst werden we keer op keer verrast door de hoge kwaliteit van de verschillende gerechten.
De eigenzinnige interpretatie van tapas, met lokale en internationale ingrediënten kan je gewoon niet miskennen.
Vlotte en no nonsense bediening in combinatie met een kok die weet waar hij naartoe wil.
Onze avond was meer dan geslaagd!
Dikke pluim en een aanrader voor iedere foodie met smaak!

13 oktober 2017 beoordeeld

Na enkele pogingen om te reserveren , gingen we er eindelijk eten.
Na een koele begroeting , kort na opening(door uitbater kok) pak een tafel van 2.. Kwam een schijnvriendelijke dam

Dit heeft niks met tapas te maken !!
Mijn man en ik hebben vertrouwen gehad in hun systeem met de tapas op hun manier, wel dit misbruiken ze

TAPAS ???
Sorry, dit zijn tapas voor dummies . Tapas ; dit zijn overheerlijke kleine gerechtjes met eigen toevoegingen en gedurfde combinaties. Een eerste tapas ; Een flauwe fletse rundscarpacio met een blad sla en schijf tomaat (niks mis met onze sla en tomaat ). Tweede tapas ( vertrouwen gegeven in hun tapas our way) Enkele schijfjes pastrami met een beetje veldsla op deze keer.. Derde tapas; iets beter , een half koffielepeltje voor met twee , 'krab'.. Vierde tapas , taai 'iberico zwijntje, en toen kwam de dame des huizes vragen of nog iets wilden ( prijzen tussen 35 & 45€ ) Zij beslissen de prijs en wat ze geven als je kiest voor tapas our way, wij vroegen toch nog even een beter gerechtje iets echt tapas waardig, ze stelde dan inktvis voor, yes voor ons(dachten we). SORRY SORRY , voor alle mensen die niet weten wat echte tapas zijn.
We zagen een (jammerlijk waarschijnlijk goede kok op automatische piloot met een cynische trekje, toen hij toch enkele NOSHIBA GARNAALTJES 2stukjes voor ieder goed begrip moest vrijgeven, hij had precies echt veel moeite mee.. Rekening veel veel te duur , voor weinig KOOKKUNSTEN.

KarelViaene, Eigenaar van Escabèche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Beste,

Mogen wij uw e-mailadres, wij nemen graag contact op met u .
Vriendelijke groeten,

Karel Viaene

Reizigers die Escabèche bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Escabèche geweest? Deel je ervaringen!