“Sublieme Burgers ”
Beoordeling van Royal burger

Royal burger
Geclassificeerd als nr. 35 van 56 Restaurants in Waregem
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de allerbeste burgerrestaurants ooit, vers, veel, zeer lekker, goede bediening en veel keuze.
Ga voor de chicken wings!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere burgers, verse ingrediënten, sympathieke bediening ('sorry ik sta alleen vandaag', maar wel op nog geen 20 min. drie tafels bediend!). De reacties als de brave man met de gigant komt aanzetten spreken trouwens ook boekdelen. en dit alles voor heel democratische prijzen (friet+saus incl.). Chapeau. Hier komen we zeker terug.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je krijgt heel veel voor wat je vraagt.
Producten zijn vers, de smaken zitten zeer goed en het is leuk gepresenteerd. Vriendelijke mensen.

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verser kan niet en dit vergt dus enig geduld maar de beloning is de moeite waard. Veel keuze. Super afgewerkt. Zeer vriendelijke bediening. Prima prijs - kwaliteit. Wij komen zeker terug.

Reizigers die Royal burger bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In Royal burger geweest? Deel je ervaringen!