“eenvoudig goed !”

Voeg deze dan toe!
De Sopraan
Geclassificeerd als nr. 16 van 62 Restaurants in Waregem
14 september 2019 beoordeeld

Met een groep van 15 gebeld om samen de avond door te brengen - we kregen een grote tafel op de verdieping aangeboden. De ontvangst was bijzonder vriendelijk en goedlachs. De kaart is eenvoudig - snacks, salades en pasta's, maar die zijn dan wel heel lekker. Aangename sfeer en leuk om met vrienden of groepen - ook met kinderen- ongedwongen te kunnen eten.

Datum van bezoek: augustus 2019

7 juni 2019 beoordeeld

Vanavond voor het eerst een bezoek aan deze zaak en zeer tevreden: eenvoudig maar lekker en verzorgd, zeer vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2019
20 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker. Heel vriendelijke en snelle bedienning.
Altijd goeds lachts.
Gezellige sfeer
Alle gerechten met liefde gemaakt en gesmaakt.

Datum van bezoek: mei 2019
29 januari 2019 beoordeeld

Lekkere lunch, heel vriendelijk, mooi kader, in de zomer ook leuk buitenterras, kindvriendelijk. Wij komen terug!

Datum van bezoek: november 2018
28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier vaak voor een lichte maaltijd let vrienden. Lekker kaaskroketten, slaatjes, pasta's. Vriendelijke bediening aan een zacht prijsje. En een leuk terras!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die De Sopraan bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

In De Sopraan geweest? Deel je ervaringen!