“Altijd topklasse”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Watou
Keukens: Zwitsers, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Lekker, gezellig eten. Rustig genieten. Aangename prijzen. Klein restaurant met een 25 plaatsen. Verse producten. Wij volgen de seizoenen. Uitgebreide kaart met wildgerechten. Met drie kamers, elk met eigen douche en toilette, voor wie na het eten wil overnachten.
4 weken geleden beoordeeld

Altijd een adresje om naar uit te kijken. Frank en Danielle blijven verrassen met kraakverse producten op een creatieve manier klaargemaakt en geserveerd in ren gemoedelijke omgeving.

4 weken geleden beoordeeld

lekkere keuken zonder teveel franjes, vlotte en vriendelijke bediening
hier kom ik steeds terugroland

4 weken geleden beoordeeld

Voor de tweede maal verrukkelijk gegeten bij de Patertafel. Het wordt gewaardeerd als je vooraf je keuze doorgeeft, maar dat vertaalt zich in een hoge kwaliteit van het gebodene. Er is veel keuze (ook tussen meer traditionele en wat avontuurlijkere dissen) en ieder gerecht was weer heerlijk. We kon fijn buiten eten (ook een unicum in deze slechte zomer). Daarnaast zijn Frank en Danielle zeer gastvrij. Het aantal plaatsen is beperkt dus reserveren is aan te raden. Tot volgende keer!

4 weken geleden beoordeeld

Eten en logeren bij de Paterstafel is als een sprookje: je voelt je verwelkomd als een koninklijk paar met een persoonlijke, geïnteresseerde babbel, de kokkin is een echte tovenaar die de verrassendste smaken en geuren op tafel tovert en je kijkt uit over het schilderachtige Watou waar je 's morgens de mooiste jogroutes doet alvorens aan te schuiven aan een prinselijk ontbijt. Bedankt, Frank en Danielle. We hopen ooit terug te komen. Xxxxx

Datum van bezoek: juli 2021
17 augustus 2021 beoordeeld

zeer fijne ontvangst en genoten van een godenmaal! Wij komen zeker terug om de hopscheuten te proeven!

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die De Paterstafel bekeken, bekeken ook

In De Paterstafel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.