Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtig huis en locatie. Helaas nu een wat verwaarloosde indruk. Bedden goed en schoon maar badkamer is aan vervanging toe! Ontbijt prima, maar niet meer zoals het was. Vriendelijke bediening en hulp bij het plaatsen van de krat Watou bier in de auto. Indruk dat andere gasten wel erg veel van het gratis bier drinken. Vraagt s avonds om aanwezigheid van personeel.

Verbleef: juni 2017
Pieter V, Public Relations Manager van B&B Brouwershuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Hallo, bedankt voor jouw eerlijk commentaar. Sinds uw bezoek werden alle badkamers en douches vernieuwd, de veranda wordt op dit moment vernieuwd. Binnen enkele maanden zijn de verbouwingswerken achter de rug! Steeds welkom in Watou :-)

Beoordeeld op 5 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke gastvrouw,maar kamers en gebouw aan renovatie toe vooral voor de prijs mag het wat meer zijn het ontbijt was in orde maar niet meer dan dat,geen vers fruitsap en de fruitsla was ook geen meerwaarde aangezien het volop seizoen van het fruit is was de fruitsla smakeloos,ook de onderhoud van de kamers en vooral de douche laat te wensen over ook het toilet mag grondiger gepoetst worden de kamers ruiken wat muf.Spijtig

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden

Hallo, dank voor jouw comment. We nemen de kritiek zeker ter harte: sinds uw bezoek werden alle badkamers en douches vernieuwd en op dit eigenste moment wordt de veranda verbouwd. Binnen enkele maanden zijn de verbouwingen achter de rug! Tot binnenkort in Watou voor een herkansing :-) ?

Beoordeeld op 20 september 2016

Een schitterende service , gelegen aan de brouwerij van het Sint-Bernardusbier dat je rijkelijk kan proeven.
Van hieruit kan je schitterende uitstappen plannen naar de oorlogskerkhoven in de Westhoek.
Zeer ruime kamers en een gezellige zitruimte.

• Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden

Dag Marijke, bedankt voor jouw leuke en positieve kritiek. Steeds welkom in Watou :-) !

Beoordeeld op 11 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooie kamers, rustige ligging, zeer vriendelijk, gezellig. Aanrader! Vriendelijke ontvangst. St Bernardus bieren vrij. ter beschikking! Waren zeer lekker! Super ontbijt met lekkere eitjes. Veel keuze aan kazen bij ontbijt. Subliem.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner

Hallo, bedankt voor jouw positieve commentaren! Tot binnenkort nog eens in Watou :-) ?

Beoordeeld op 26 mei 2016

Met vrienden deze B&B geboekt omdat we Watou wilden verkennen. De statige villa staat aan een drukke weg maar we hebben daar geen hinder van ondervonden. Er was een ruime parking voorhanden. De zaak heeft algemeen een serieuze opfrissing nodig. Houtwerk van de ramen staat slecht en het dak van de veranda oogde zeer slordig en vol mos. De vijver was een triestige waterbak. Maar... Ondanks de kamers wat gedateerd waren was alles kraaknet met zeer fris bedlinnen. We hebben er zeer goed geslapen. De mensen waren vriendelijk en zeer behulpzaam! De tafel was voor het ontbijt zeer mooi gedekt en het ontbijt was top! De tuin was zeer goed verzorgt! Al bij al toch wel een aanrader!

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden

Hallo Frank, dank voor jouw positieve en eerlijke commentaren. Ik geef je graag mee dat al onze badkamers en douches sinds uw bezoek ondertussen gerenoveerd zijn. Op dit moment wordt er gebouwd aan een gloednieuwe veranda, dus we hopen u in de toekomst nog beter te kunnen verwennen in Watou! Tot binnenkort nog eens :-) ?