Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ruim op voorhand gereserveerd voor koffie en gebak ( 3 weken).
Bij aankomst wist er niemand van de reservatie, opeens was het de dag voor ons bezoek geboekt volgens hen ? Dan kwam de norse uitbater de bestelling opnemen , deze was dan heel kort van stof omdat we enkel koffie met gebak wilden. Bijna werden we afgesnauwt omdat we volgens hem zomaar binnenvielen . Ons zien ze alleszins niet snel terug !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Nie te veel tralala, maar dat past ook in het wethuys. Heel vriendelijke, oprechte mensen. Eerlijk eten en een ouderwetse boltra erbij.het interieur is niet echt uitnodigend, maar dat stoort zeker niet!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben een kleine tussenstop gedaan in Watou . Het kunstfestival lokt veel volk . Een sangria gedronken op de terras van Het Wethuys , maar veel meer dan een glas goedkope sangria met wat grote brokken watermeloen , meloen en ananas . Zie foto .Daarmee was dan ook alles gezegd . De volgende keer gaan we bij de buren ene drinken .

Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hier slaagt men er zelfs in een koffie lauw te serveren.. Een huisbier en een koffie, dat is nochtans niet zo'n speciale of uitgebreide bestelling..en toch laat de norse eigenaar de koffie minutenlang op de toog staan (na hem eerst tevergeefs aan een foute tafel te hebben aangeboden). Vroeger ook al slechte ervaring gehad met deze zaak, vanaf nu kiezen we een ander adres in Watou!

Beoordeeld op 3 augustus 2016

Enkel gegeten en koffie besteld. Niet gelogeerd. Zeer vriendelijke bediend. Goedkope en eerlijke keuken. Gezellig en romantisch plekje met buitenterras achteraan. Aanrader om een koffiepauze te nemen of rustig een terrasje te doen.