Hotel l'Ermitage(Houffalize)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Hotel du Commerce(Houffalize)
  • Restaurant
Le Clos Arboré(Libramont)
Agoda.com
  • Restaurant
28 mei 2018 beoordeeld

Goede kamer met vriendelijke ontvangst lekker ontbijt. Propere badkamer. Geen lawaai. Keuze uit verschillende kussens variërend van zeer zacht rot zeer hard. Lift aanwezig. Zeer veel parkeerplaats gratis.

Kamertip: Twee aparte bedden is aanrader
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
LAmandier, Directeur général van Hotel L'Amandier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Bedankt voor uw bezoek in L’Amandier en uw positieve bericht. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

24 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel gelegen buiten het centrum. Nadeel dat je 's avonds de auto moet nemen om naar een dorp, stad te gaan. Kamers zijn netjes wel tapijt op de grond. Uitgebreid ontbijt met keuzemogelijkheden hoe je je eitje wil (omelet, spiegelei ...). Vriendelijk onthaal en bediening.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
LAmandier, Responsable réception van Hotel L'Amandier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

We danken u dat u even de tijd nam om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

23 mei 2018 beoordeeld

Een aanrader als je in de streek bent en wil overnachten.
Mooie ruime kamer met een kleinere badkamer die wel lekker warm gemaakt kan worden.
Het ontbijt was voldoende en uitgebreid; zowel vers geperst fruitsap als yoghurt als cornflakes, en zelf pannenkoeken en wafels... en dan nog brood en eieren... Voldoende!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

16 mei 2018 beoordeeld

Een aangenaam hotel , alle comfort aanwezig. Goed onderhouden.Uitstekend ontbijt, ruime keuze uit zoet en hartig. Ook eitjes volgens wens. Voldoende fruit. Lekkere koffie. Water aanwezig. Je kon zelf wafels en pannenkoekjes bakken
Een parkeerplaats binnen voor onze fietsen.
Personeel heel vriendelijk en opmerkzaam.
Brasserie Louise op enkele passen waar je eenvoudig maar lekker kan eten. .

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring, met zoveel details. Wij zijn blij om te lezen dat de service van ons team u bevallen is. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5e keer dat we hier waren, helaas maar 1 nachtje maar daardoor dit hotel wel nog meer gaan waarderen omdat we de 2e en 3e nacht dus op een ander moesten slapen.

Wederom weer netjes geholpen door het personeel, erg fijne kamer met heerlijk groot bed en een super goed ontbijt.

Minpuntje het was er de afgelopen dagen wel warm geweest en dat was nog wel te merken, voelen op de kamer. Er staat wel een ventilator dus bekend probleem denk ik. Maar we hebben onze volgende overnachting hier alweer geboekt hoor! Top hotel.