Hotel Quartier Latin(Marche-en-Famenne)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 144 per nacht.

Ardennes Woods(Marche-en-Famenne)(Heel veel waar voor je geld!)
Le Brisson(Hotton)
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
Motel Le Brissoneau(Rendeux)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Le Manoir(Marche-en-Famenne)
TripAdvisor
Au Jardin Fleuri(Marche-en-Famenne)
B&B Ardennen-gevoel(Marche-en-Famenne)
TripAdvisor
24 oktober 2017 beoordeeld

Verblijf in een rustig gelegen kasteeltje in de omgeving van de mooiste golfbanen van België. U wordt geheel in de watten gelegd door de kasteelheer. Het diner is goed en vooral de wijnen zijn voortreffelijk. Het ontbijt is fantastisch.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
15 september 2017 beoordeeld

Wat een beleving!
Nadat de poorten naar het kasteel openingen en we genoten van de mooie oprijlaan ontving de kasteelheer ons persoonlijk.
We werden meteen begeleid naar onze kamer die voorzien was van een wondermooie badkamer met jacuzzi.
De bar en het restaurant zijn sereen en elegant. Het eten en de bediening waren voortreffelijk.
Kortom ons verblijf in dit mooie kasteel is onvergetelijk!
Echt een aanrader!

Kamertip: Ask for a room with garden view
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld

Bij aankomst gaat de grote poort open en rijd je het park binnen. Als snel zie je het mooie kasteel liggen en word je door de eigenaar verwelkomt. Wij arriveerden met twee honden, die je ideaal in het park kunt uitlaten. Van binnen straalt het hotel echt de sfeer uit zoals je verwacht van een kasteel. Mooie houten trappen, open haarden. Wij waren de enige bezoekers op een donderdag en werden echt met alle egards behandeld.
Het diner is goed. De wijnen uitstekend. Het ontbijt uitgebreid.

Kamertip: Kies een kamer met parkzicht.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke en persoonlijke ontvangst. De gastheer spendeert echt wel tijd voor alle gasten. Het domein is prachtig, de oprit is speciaal: het zicht op het kasteel onthult zich als je onder de treurbeuk van tussen de takken komt gereden. Het terras met zicht op de tuin van 46ha, het prachtig interieur van het 300 jaar oud kasteel, super lekker eten, nette eenvoudige kamer, ons hondje was ook welkom. Zeker aan te raden voor een relaxte uitstap.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
5 augustus 2017 beoordeeld

Om de verjaardag van mijn man te vieren 'n paar heerlijk rustige dagen doorgebracht in dit mooie door 55 ha natuur omgeven chateau. Het was ons 3de bezoek en wederom uitstekend bevallen.Zéér vriendelijke eigenaar en personeel, voortreffelijke drie - en vijfgangen menu 's met uitstekend gekozen wijnen. Rustig geslapen in 'n aan de stijl van het hotel aangepaste kamer met uitzicht op het prachtige park. Wie van modern houdt moet hier niet zijn , maar wel als je houdt van 'n stijlvol 17de eeuws kasteel met de atmosfeer van romantiek en klassieke stijl. Kortom een aanrader voor diegenen die dit kunnen waarderen.
Hilde Peumans en Loek

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner