Beoordeeld op 9 september 2020

Uitstekend: kamer, eten, personeel (heel vriendelijk), terras, ligging. Minpuntjes: buffet te dicht bij elkaar zodat er geen sprake kan zijn van social distancing + dure parkeerplaats in garage (15 Euro per nacht). Aan te raden om van de gratis parking van het hotel gebruik te maken.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 september 2020

alhoewel we te vroeg waren toch heel veel info gekregen om de omgeving te verkennen, kamer was heel ruim ondanks dat we met een bongobon hadden gereserveerd ; ontbijt in buffetvorm was rijkelijk gevuld en vooral met lokale producten ; alle personeel is heel vriendelijk ; parking - betalend - onder hotel mogelijk

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020

Prima hotel met goede en vriendelijke service. Goede restaurant, zeer gezellige terras. De perfecte uitvalbasis om de omgeving te bezoeken / verkennen. Het personeel doet de moeite om Nederlands te spreken. Helaas, Corona doet alles een beetje vreemd aanvoelen. Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Super goede ontvangst bij aanmelden. Iedereen is heel vriendelijk. Het ontbijt was in buffetvorm. Voldoende keuze en heel lekker.
De kamer was ruim maar:
- de vloer van het toilet en de badkamer plakte
- er hing een rare geur ( maar dat kan persoonlijk zijn)
- er stond een vuil glas op het plateautje waar de koffie/thee opstaat ( je zag duidelijk de afdeuk vd lippen op het glas ) + van 1 pakje met suiker (2 klontjes)was reeds opengedaan, 1 klontje eruit.
- er lag een gebruikt papieren zakdoekje tussen het zetelbed
De kamer vonden we dus echt een minpunt

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een vreemde tijd die Coronaperiode: mondkapje op, mondkapje af. Ook als je het terras opkomt. Als je zit, mag het weer af. De tafel werd nog schoon gemaakt; netjes. De kaart kon je lezen via een QR code: slim. Vervolgens werd de kaart in kopievorm op de tafel gelegd: huh? Wij hadden onze keuze al gemaakt, maar daar had deze dame geen boodschap aan.... gemiste kans. Vervolgens begon het wachten.... en wachten.... en wachten. Uiteindelijk kon de bestelling worden doorgegeven (of opgenomen?) en weer wat wachten later werd het op tafel geserveerd. Niet met alle egards die gebruikelijk zijn, maar goed. Ook de rekening was lastig te verkrijgen... wachten.... wachten en.... wachten. Als je het in zittijd berekent, was het een optimaal voordelig terras, maar in alle andere opzichten niet. Jammer, want met de zon erbij had het zo mooi kunnen zijn.

Datum van verblijf: juli 2020