“Sfeervolle B&B, topper!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
prachtige kajaktocht op de Ourthe
Vanaf de b&b zijn er veel verschillende wandelingen mogelijk
Mountainbikers kunnen een speciaal arrangement krijgen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Sfeervolle B&B, topper!”
Beoordeeld op 7 mei 2016 voor een verblijf in april 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Erg mooie kamers in een prachtig gelegen B&B. Gastvrouw Babs is allerhartelijkst en wij voelden ons dan ook direct welkom. S ochtends stond er een heerlijk vers ontbijt voor ons klaar. Haar man Jeroen was erg behulpzaam met het uitzoeken van mooie wandelroutes in de omgeving. Al met al een B&B die wij van harte kunnen
aanbevelen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren