Beoordeeld op 18 augustus 2020

Ligging en rust prima maar ......... wij hadden een arrangement met een 3-gangen diner hetgeen goed was, de kamer was een ander verhaal. Tussen bad en badkamermeubel was al maanden niet gepoetst (er lag nog veel afval van andere bezoekers). Ook de slaapkamer was niet gestoft. Op ons eenvoudig verzoek werd dit snel opgelost en werd ons een drankje aangeboden. Geen shampoo en zeep in badkamer binnen handbereik bij gebruik bad. Koele dame achter balie. Niettegenstaande de ons vooraf gemelde Covid maatregelen ter plaatse, bleek dit ontbijt nogal karig.

Kamertip: Verbleven er maar één nacht.
Beoordeeld op 10 augustus 2020

Een aangenaam hotel met goede service. Op de kamer is quasi alles aanwezig. Kamer zijn goed verduisterd, badkamer is modern en kraaknet. Zalig bed en hoewel er geen airco is, zijn de kamer lekker fris.
Mooi uitzicht en zeer rustige omgeving.
Kamer had een zeer leuk terras, al is dit niet op elke kamer aanwezig.
Het ontbijt was echter pover. 1 mini croissant per persoon, eitje enkel hard gekookt.
Jammer ook dat je niet iets 'gewoon' kan eten. Ik was er met mijn dochter en het restaurant was geen optie.
Ik miste een koelkast op de kamer.
In de buurt zijn er leuke dorpjes. Op een kwartiertje rijden ben je in La Roche, Barvaux of Durby

Kamertip: Comfort kamer vragen.
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Het hotel ligt in een schitterende omgeving op korte afstand van vele bezienswaardigheden. Het hotel zelf is echter te duur voor wat het te bieden heeft.
Geen airco, geen koelkastje, geen lift. Ook de netheid van de kamer en kleine badkamer laat te wensen over. De geïmproviseerde kastruimte is zeer beperkt. De ontvangst en de bediening bij het diner en ontbijt is correct en vriendelijk. Op het terras is dit duidelijk aan verbetering toe. Er is een ruime, gratis, parking aanwezig.

Beoordeeld op 9 februari 2020

Met een redelijk grote groep vrienden hadden wij een wandelweekend in en rond Marcourt gepland . Wij logeerden in "La Grande Cure " .
Alle deelnemers waren uiterst tevreden . Goede kamers , uitstekende keuken en fijn ontbijt .Efficiënt , vriendelijk doch discreet management . Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding .

Datum van verblijf: februari 2020
LaGrandeCure, Owner van Hotel - La Grande Cure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Heel hartelijk dank voor uw beoordeling en positieve opmerkingen. Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf.
Graag tot een volgende keer. Hélène Christensen

Beoordeeld op 2 december 2019

De goede waardering voor dit hotel zit hem voornamelijk in het de kwaliteit van het eten, en de fantastische omgeving. We hebben een weekend lang genoten van heerlijke wandeling in de omgeving van het hotel. De eigenaarresse kon ons vertellen welke wandelingen er zijn en welke gesloten waren ivm de jacht.
Ons verblijf was op basis van halfpension in een standaard kamer. De standaard kamer vonden wij geen 120 euro per nacht waard. De kamer bevatte een douche waarvan de muur vol met schimmel zat, in de matrassen zat een kuil en de tv was erg klein. Het eten maakte het helemaal goed. Een 4 gangen diner met amuse, met zorg bereid. Ook het ontbijt was netjes en goed verzorgd met genoeg keuzes.

Datum van verblijf: december 2019