Agoda.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
31 mei 2017 beoordeeld

Voor een meer dan schappelijke prijs heb je een kleine maar onlangs vernieuwde kamer die tiptop in orde is Wie geluk heeft krijgt er het uitzicht op de Semois bovenop. Wie echt niet zonder TV kan moet wel een luxe kamer boeken.

Perfect startpunt voor wandelingen in schitterende bossen én voor de afvaart van de Semois. Een tuin, een terras, een bar en vriendelijke uitbaters; het is er allemaal.

Het halfpension met 4 gangenmenu is geen haute cuisine maar toch verfijnd én lekker en copieus. Ook dat is een aanrader.

Kamertip: Er zijn ook standaard kamers met zicht op de Semois (zonder meerprijs)
  • Verbleef: mei 2017, reisde alleen
17 september 2016 beoordeeld

Wij genoten reeds 10 tallen keren van het Gaume arrangement, onnodig te vertellen dat wij het er uitstekend vinden! Fijne keuken al zijn wij meer groenten gewoon. Een ideale startplaats om te wandelen, dankzij de loopbrug, aan beide zijden van de rustig meandere Semois. Super rustige ligging met mooi terras en ligweide aan de Semois.

Kamertip: Kamers achteraan hebben zicht op de Semois.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
1 januari 2016 beoordeeld

De grote troeven van het hotel zijn de ligging en de kwaliteit van de geboden gerechten. Wij hebben er nu al verschillende weekends doorgebracht en telkens waren wij er opgetogen over. Er zijn kamers met meer comfort en op de 2de verdieping sobere kamers, maar je slaapt er overal heerlijk in een absolute rust. De prijzen zijn er heel redelijk. Je krijgt dus minstens waar voor je geld.

Kamertip: Wil je comfort, vraag een kamer op de 1ste verdieping. Wil je het met minder doen, een kamer op de 2de verdieping. Vraag zicht op de Semois.
  • Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
30 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat op het eerste zicht een 'basic' hotel lijkt, blijkt achteraf een pareltje.
Perfect gelegen aan de oevers van de Semois.
Geen overbodige luxe (geen zwembad, geen tv) maar alles wat aangeboden wordt is tot in de puntjes verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is klassiek, maar héérlijk. Een aanrader.

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
9 juli 2012 beoordeeld

We hebben hier gelogeerd met een groepje vrienden. Het hotel is zeer rustig gelegen aan de oever van de Semois met een prachtige terras met zicht op de rivier. Ideaal om bij mooi weer te apéritieven in de zon. De kamers (grand comfort) zijn zeer ruim en mooi afgewerkt. We hebben half pension genomen. De geserveerde gerechten zijn origineel en heel lekker (een fantastisch goeie kok!) en de kaasplank is ook super. De voorgestelde wijnen passen uitstekend bij de gerechten en zijn niet duur. De uitbater is vriendelijk en heel correct. Kortom, we zijn heel tevreden en komen hier zeker nog terug. Uitstekende prijs/kwaliteit!

• Verbleef: juli 2012, reisde met vrienden