Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een echt weghotel op een soortement winkelboulevard maar geen heel sjieke, maar met aardige mensen, schone en prettige kamers. Absoluut slechtere weghotels meegemaakt. We hebben er uitstekend geslapen met uitzicht op het achtergelegen golfcomplex. Als echt Belgisch hotel een mooie bierkaart. Het ontbijt was goed.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Beste gasten, Wij danken jullie hartelijk voor het verblijf in ons hotel en het schrijven van deze beoordeling.
Wat fijn om te horen dat jullie uitstekend hebben geslapen in onze comfortabele, schone kamers, en dat jullie de gastvrijheid van ons personeel konden waarderen. We zijn ook erg blij dat ons uitgebreide ontbijtbuffet, met verschillende warme en koude opties, jullie gesmaakt heeft.
We zetten het bier alvast koud voor jullie volgende bezoek. Met vriendelijke groet,
Michael MEUNIER, Beheerder

Beoordeeld op 24 juni 2017

Nette en schone kamers maar wel erg klein. Het hotel heeft weinig facliciteiten. Qua kwaliteit / prijsverhouding vond ik hem te duur! Hotel ligt dicht bij een winkelcentrum en een grote supermarkt. Geen ontbijt genomen omdat we €14 pp wel veel vonden

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Beste Cindy, Bedankt voor het delen van je ervaring met het Ibis Liege Seraing hotel.
Het verheugt ons dat je al met al een prettig verblijf hebt gehad in een van onze schone, verzorgde kamers en dat we je van dienst hebben kunnen zijn met onze handige locatie nabij de supermarkt en een winkelcentrum. Het spijt ons dat je de kamer wat aan de kleine kant vond. Onze kamers hebben een standaardafmeting van 13,5m2. We hebben je overige opmerkingen genoteerd en zullen kijken hoe we onze service kunnen verbeteren. Ter info willen we graag toevoegen dat we voor 14€ een uitgebreid buffet aanbieden met onder andere bonen in tomatensaus, spek en roerei als warme opties en als koude opties kan gekozen worden uit verschillende soorten brood en gebak, charcuterie, kazen, yoghurt, ontbijtgranen, fruit en groenten, evenals versgeperst sinaasappelsap. Daarnaast kan voor 4€ ook een koffie plus croissant verkregen worden.
Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,
Michael MEUNIER, Beheerder

Beoordeeld op 5 januari 2017

Deze gerenoveerde Ibis is een voorbeeld voor anderen ! Service gericht personeel en beter uitgeruste kantine maken deze tussenstop tot een heerlijk verblijf. Verse jus d'orange machine, rechoud voor English breakfast en vele soorten brood maken een goed ochtend start. De ruime slaapkamer met zitje en de vernieuwde douchecabine zijn een flinke stap voorruit in service.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2017

Dear ELO334,

Thank you for taking time to tell us about your stay at Ibis Liège Seraing.

It's a great pleasure to read that your stay gives you entire satisfaction.

We make our best every day to give a good service to our guest.

Looking forward welcoming you at your next trip to Boncelles.

Best regards

Cadia Di Simone
Front Desk Manager

Beoordeeld op 15 september 2016

Ik keer elk jaar meerdere male terug naar dit Ibis hotel. Ideaal gelegen voor mn fietstrainingen op o.a. het parcours van Liège-Bastogne-Liège. Verder perfekt voor de uitrusting, services van het hotel: o.a. uitstekend bed, uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot late check-out. Verder een aanrader omdat er zich vlakbij een italiaans restaurant bevindt waar je 's avonds uitstekend kunt eten.

• Verbleef: september 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Prima hotel voor overnachting. Kamers waren netjes en schoon. Locatie is wat minder, maar dat maakte voor ons niet uit. Lastig aangegeven waar je moet zijn. Wanneer je navigatie (tomtom) volgt dan rijd je verkeerd. Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed verzorgd (zeker voor IBIS).

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2016

Beste Valentijn20013,

I am pleased to read that your stay give you entire satisfaction.
Many thanks for your comments.

Looking forward, welcoming you at your next trip in Boncelles.

Best regards,

Cadia Di Simone