Priceline
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

Priceline
5 januari 2017 beoordeeld

Deze gerenoveerde Ibis is een voorbeeld voor anderen ! Service gericht personeel en beter uitgeruste kantine maken deze tussenstop tot een heerlijk verblijf. Verse jus d'orange machine, rechoud voor English breakfast en vele soorten brood maken een goed ochtend start. De ruime slaapkamer met zitje en de vernieuwde douchecabine zijn een flinke stap voorruit in service.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2017

Dear ELO334,

Thank you for taking time to tell us about your stay at Ibis Liège Seraing.

It's a great pleasure to read that your stay gives you entire satisfaction.

We make our best every day to give a good service to our guest.

Looking forward welcoming you at your next trip to Boncelles.

Best regards

Front Desk Manager

15 september 2016 beoordeeld

Ik keer elk jaar meerdere male terug naar dit Ibis hotel. Ideaal gelegen voor mn fietstrainingen op o.a. het parcours van Liège-Bastogne-Liège. Verder perfekt voor de uitrusting, services van het hotel: o.a. uitstekend bed, uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot late check-out. Verder een aanrader omdat er zich vlakbij een italiaans restaurant bevindt waar je 's avonds uitstekend kunt eten.

• Verbleef: september 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
2 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel voor overnachting. Kamers waren netjes en schoon. Locatie is wat minder, maar dat maakte voor ons niet uit. Lastig aangegeven waar je moet zijn. Wanneer je navigatie (tomtom) volgt dan rijd je verkeerd. Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed verzorgd (zeker voor IBIS).

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2016

Beste Valentijn20013,

I am pleased to read that your stay give you entire satisfaction.
Many thanks for your comments.

Looking forward, welcoming you at your next trip in Boncelles.

Best regards,

Shift Leader

9 juli 2016 beoordeeld

in principe een o.k. hotel, schoon, goed verzorgd, vriendelijk personeel.
maar waar ik heel slecht over te spreken ben is dat men daar een kopie maakte van mijn ID-bewijs en mijn Creditcard.
Maar wat moet je, om 23uur in de avond en je bent hondsmoe?

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2016

Dear Chjb1994,

We would like to thank you for choosing our hotel for your stay in Boncelles,
and for taking time to let your comment.

Looking Forward, welcoming you at your next trip in Boncelles.

Best regards

Shift leader

11 april 2016 beoordeeld

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2016