“Nette kamers”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Ibis Liege Seraing
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Boncelles
24 juni 2017 beoordeeld

Nette en schone kamers maar wel erg klein. Het hotel heeft weinig facliciteiten. Qua kwaliteit / prijsverhouding vond ik hem te duur! Hotel ligt dicht bij een winkelcentrum en een grote supermarkt. Geen ontbijt genomen omdat we €14 pp wel veel vonden

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Beste Cindy, Bedankt voor het delen van je ervaring met het Ibis Liege Seraing hotel.
Het verheugt ons dat je al met al een prettig verblijf hebt gehad in een van onze schone, verzorgde kamers en dat we je van dienst hebben kunnen zijn met onze handige locatie nabij de supermarkt en een winkelcentrum. Het spijt ons dat je de kamer wat aan de kleine kant vond. Onze kamers hebben een standaardafmeting van 13,5m2. We hebben je overige opmerkingen genoteerd en zullen kijken hoe we onze service kunnen verbeteren. Ter info willen we graag toevoegen dat we voor 14€ een uitgebreid buffet aanbieden met onder andere bonen in tomatensaus, spek en roerei als warme opties en als koude opties kan gekozen worden uit verschillende soorten brood en gebak, charcuterie, kazen, yoghurt, ontbijtgranen, fruit en groenten, evenals versgeperst sinaasappelsap. Daarnaast kan voor 4€ ook een koffie plus croissant verkregen worden.
Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,
Michael MEUNIER, Beheerder

Schrijf een beoordeling

5 januari 2017 beoordeeld

Deze gerenoveerde Ibis is een voorbeeld voor anderen ! Service gericht personeel en beter uitgeruste kantine maken deze tussenstop tot een heerlijk verblijf. Verse jus d'orange machine, rechoud voor English breakfast en vele soorten brood maken een goed ochtend start. De ruime slaapkamer met zitje en de vernieuwde douchecabine zijn een flinke stap voorruit in service.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2017

Dear ELO334,

Thank you for taking time to tell us about your stay at Ibis Liège Seraing.

It's a great pleasure to read that your stay gives you entire satisfaction.

We make our best every day to give a good service to our guest.

Looking forward welcoming you at your next trip to Boncelles.

Best regards

Front Desk Manager

15 september 2016 beoordeeld

Ik keer elk jaar meerdere male terug naar dit Ibis hotel. Ideaal gelegen voor mn fietstrainingen op o.a. het parcours van Liège-Bastogne-Liège. Verder perfekt voor de uitrusting, services van het hotel: o.a. uitstekend bed, uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot late check-out. Verder een aanrader omdat er zich vlakbij een italiaans restaurant bevindt waar je 's avonds uitstekend kunt eten.

• Verbleef: September, 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
2 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel voor overnachting. Kamers waren netjes en schoon. Locatie is wat minder, maar dat maakte voor ons niet uit. Lastig aangegeven waar je moet zijn. Wanneer je navigatie (tomtom) volgt dan rijd je verkeerd. Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed verzorgd (zeker voor IBIS).

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2016

Beste Valentijn20013,

I am pleased to read that your stay give you entire satisfaction.
Many thanks for your comments.

Looking forward, welcoming you at your next trip in Boncelles.

Best regards,

Shift Leader

9 juli 2016 beoordeeld

in principe een o.k. hotel, schoon, goed verzorgd, vriendelijk personeel.
maar waar ik heel slecht over te spreken ben is dat men daar een kopie maakte van mijn ID-bewijs en mijn Creditcard.
Maar wat moet je, om 23uur in de avond en je bent hondsmoe?

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2016

Dear Chjb1994,

We would like to thank you for choosing our hotel for your stay in Boncelles,
and for taking time to let your comment.

Looking Forward, welcoming you at your next trip in Boncelles.

Best regards

Shift leader

11 april 2016 beoordeeld

• Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2016

19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel uit de Ibis keten. Je weet wat je krijgt, een schone kamer met goede douche en uitstekend bed. Het hotel ligt aan een snelweg maar desondanks hadden wij een rustige nacht. De medewerkers waren zeer vriendelijk, ook voor deze twee Jacobspelgrims. Het eten kwam denkelijk uit de magnetron maar was voor ons goed genoeg. Restaurants van internationale ketens zijn als alternatief in de buurt

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2016

Cher Indigo V,

Nous souhaitons vous remercier d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour, et d'avoir pris le temps de laisser vos commentaires suite à celui-ci.

Nous espérons pouvoir vous accueillir prochainement dans notre établissement.

Cordialement,

Shift Leader

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Boncelles in overweging
op 6,5 km afstand
Pentahotel Liege
nr. 2 van 19 in Luik
991 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ibis Liege Seraing geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Liege Seraing

Adres: Route du Condroz 15b, Boncelles 4100, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Provincie Luik > Boncelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Boncelles
Prijsklasse: € 48 - € 109 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis Liege Seraing 3*
Aantal kamers: 66
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., Expedia en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Ibis Liege Seraing met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?