Mooie ruime kamer met inloopdouche met prodiucten van azzaro . Supergroot bed en een flatscreen tv , ook een kleine koelkast is aanwezig ruime parking . Het ontbijt was uitgebreid en van uitstekende kwaliteit .Meer
- Gratis wifi
- Gratis parkeren
Mooie ruime kamer met inloopdouche met prodiucten van azzaro . Supergroot bed en een flatscreen tv , ook een kleine koelkast is aanwezig ruime parking . Het ontbijt was uitgebreid en van uitstekende kwaliteit .Meer
Minder weergevenBeste Georges,
Wij danken u voor uw verblijf en voor uw constructieve reactie. Uw opmerkingen worden goed genoteerd en wij waarderen uw feedback die wordt zeker vervolgt.
Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.
Met vriendelijke groeten,
Teri
Heel vriendelijk onthaal in de gangbare talen. Perfect Nederlands. Zeer behulpzaam als je wat aan toerisme wil doen in deze mooie streek. Mooie kamers, zeer goed onderhouden en met heel goede producten voor douche. Hier komen we nog terug?
Geachte,
Wij danken u voor uw vriendelijke feedback en hopen u binnenkort terug te zien bij ons.
Met vriendelijke groeten,
Teri
Wij hebben een hele leuke tijd gehad in dit hotel.
Lekker eten en drinken en een goed ontbijt.
De wellness is niet de grootste maar heel leuk.
Een aanrader als je er is een rustig nachtje uit wilt en zeker de moeite om in het hotel te gaan eten s'avonds.
Beste Lynn,
Wij danken u voor uw mooie commentaar en zijn tevreden dat uw verblijf een succes is geweest. Wij verwelkomen u zeer graag terug.
Met vriendelijke groeten,
AnaĆÆs
Mooi hotel. Grote parking. Vriendelijke ontvangst en personeel dat ook Nederlands en Engels spreekt. Heel ruime en mooi ingerichte kamer, breed bed met heel goede matrassen. Grote en goede inloopdouche. Badjas en slippers aanwezig voor wellness. Mogelijkheid om tasje koffie/thee te zetten. Weinig Vlaamse posten op TV. Mooie en propere wellness (relatief groot zwembad, jacuzzi, hammam, sauna en IR_lampen). Mooi ingericht restaurant. Heerlijk eten + mooi gepresenteerd, idem voor het ontbijtbuffet (grote keuze, lekker spek en ei). Niet het goedkoopste hotel maar je krijgt wel waar/kwaliteit voor je geld.
Beste Kristien,
Wij danken u voor uw vriendelijke en gedetailleerd feedback.
Wij hopen u binnenkort terug te zien bij ons.
Met vriendelijke groeten,
Teri
Staan er 2 personen je op te wachten om je te vertellen dat je geen kop koffie kunt krijgen om 11 uur ās ochtend omdat het restaurant dicht is. Prima plek in de lounge. Men had ook kunnen zeggen: Ga even lekker zitten, dan regelen we een kop koffie voor uā¦
Geachte ZinZicht,
Dank u dat u de tijd neemt om uw mening te delen.
Ons restaurant/bar heeft enkele sluitingsdagen, zoals de meeste restaurants.
Het personeel dat in het hotel aanwezig is en werkt, heeft niet noodzakelijk de tijd om zich bezig te houden met gasten van buitenaf die binnen willen komen voor een kopje koffie. Als we ƩƩn klant accepteren, accepteren we ze allemaal. Het is dus niet meer mogelijk om ons werk te doen.
Met vriendelijke groeten,
Teri
In april moeten annuleren omdat mijn man corona had. Omdat het niet binnen de annuleringstermijn lag werd ik verplicht een nieuwe data in te plannen.
Ik heb toen een data gepland in november. Nadien niks van reminder meer gekregen of dergelijke. Pas de dag na dat we verwacht werden kreeg ik een mail dat we er niet waren. Omdat de boeking initieel via booking.com liep beschikten zij over mijn Visa gegevens en werd me direct gezegd dat ze dit gingen afhouden, zogezegd omdat ze volboekt waren (niet dus, wanneer ik keek op Booking.com waren er nog meer dan kamers genoeg).
Ik had gehoopt op meer begrip, in ieder geval zien ze mij er niet meer en zal ik hen zeker ook niet aanraden!
Geachte mevrouw,
Wij begrijpen uw teleurstelling, maar wij zijn gebonden aan onze annuleringsvoorwaarden, zoals elk etablissement.
U heeft voor de eerste keer te laat afgezegd.
Aangezien de boeking via Booking was gemaakt, konden we deze niet kosteloos annuleren. We zijn dus overeengekomen de boeking uit te stellen.
U kwam vervolgens niet opdagen op de verschoven datum, en u nam ook geen contact met ons op om ons te laten weten dat u het weer afzegde.
Ons hotel was inderdaad volgeboekt op die dag, dus we hebben gasten afgewezen. De annuleringsvoorwaarden staan duidelijk vermeld, we hebben ze gewoon gevolgd.
Voor toekomstige boekingen in een ander hotel raden wij u aan rechtstreeks contact op te nemen met het hotel voor boekings- en annuleringsvoorwaarden.
Wij wensen u het allerbeste voor 2022.
Met vriendelijke groeten,
Teri