Beoordeeld op 4 oktober 2020

Enkele minpuntjes: ongemakkelijke zetels en zitblokken in de bar nodigen niet uit om er gezellig te blijven zitten. De menukaart wordt alleen in het Frans aangeboden, wat voor sommige gerechten toch wel wat problemen geeft.

Datum van verblijf: september 2020
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Freddy,

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw constructieve reactie en positieve commentaar. Uw opmerkingen worden goed genoteerd en wij waarderen uw feedback die wordt zeker vervolgt.

Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.

Beoordeeld op 1 oktober 2020

We hebben genoten van ontvangst, bar en omgeving. De kamer was mooi en onderhouden. Centrum is op wandelafstand.
Enkel bij ontbijt konden de hygiene en covid maatregelen beter toegepast worden, maar dat hebben we direct gemeld.

Beste,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke commentaar. Wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en geven het door aan de betrokken afdeling.

Wij zien de feedback van onze klanten heel graag om ons altijd te verbeteren.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 27 september 2020

Twee dagen geboekt met gastronomische pakket en dat laatste (en eigenlijk al het eten) viel zwaar tegen.

Samengevat:
- kamer: op zich prima
- personeel in receptie: uitstekend en meertalig
- personeel in restaurant: plichtmatig en veelal alleen Franstalig
- restaurant: eten matig en veel te duur voor de geleverde kwaliteit

Allereerst werd niet gevraagd op welke dag wij het gastronomische diner wilden, met wat moeite kon dat naar de tweede avond. Na het serveren van ons aperitief stond het voorgerecht al op tafel na de eerste slok, bij het mandje brood werd geen boter gegeven en de olijven moest je kennelijk met je handen eten.
Het apertiefglas werd van tafel gehaald in een onoplettend moment van ons voordat het leeg was, grootste deel van de bediening spreekt alleen Frans (en ik niet) en dat verwacht ik niet in het restaurant van een 4-sterrenhotel.
Biefstuk was niet rood (rare) maar ruimschoots medium, de frieten slap. Enige positieve waren de groenten in hoeveelheid en smaak.

Ontbijt was (waarschijnlijk door COVID-19) matig qua keuze en werd uitgeserveerd.

Wasbak op kamer liep niet door.
Op de veiligheidsinstructie op onze kamer (206) was kamer 205 gemarkeerd.

Geachte,

Wij danken u dat u de tijd neemt om uw gevoelens met ons te delen. We waarderen de feedback van onze klanten omdat we altijd op zoek zijn naar manieren om ons te verbeteren.

Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen alles in het werk stellen om deze te verbeteren.

Kom gerust terug naar ons via e-mail: contact@r-hotel.be onder de aandacht van Manuel Rodrigues, de Food and Beverage Manager, als u dit wenst te bespreken.

Wij wensen u een geweldige dag en een geweldig weekend.

Beoordeeld op 27 september 2020

Heel goed gelegen voor wandelingen, fietstochten en daguitstappen.
Bedden en kamer waren super.
Heel mooie badkamer.
Tv met vrt zender voor de Vlamingen.
Heel mooie buurt.
Restaurant was iets minder, wel een goed ontbijt.

Beste,

Wij danken u voor uw bezoek in ons hotel en voor uw vriendelijke commentaar.

Wij hopen u weer te mogen zien en wensen u een fijne avond verder.

Beoordeeld op 18 september 2020

We hadden een gastronomisch tweedaagse besteld. In een viersterrenhotel verwacht ik daar toch iets van.
Oke de bedden waren goed en de douche was goed. De wastafel liep niet door (niet fijn om met je vingers de stop eruit te moeten halen nadat je jouw tanden gepoetst hebt en alles erin blijft staan). We melden dit bij - de vriendelijke receptionisten - doch dit werd niet gemaakt en we kregen hier ook geen melding van terug.
Het ontbijt was 'normaal' van kwaliteit met twee soorten kaas en twee soorten vlees en veel zoet. Alles werd, ivm corona, door een medewerker of een bord gelegd. Netjes .. maar dit gaf wel enige stress ... als er nog mensen achter je staan en je niet onmiddellijk weet te kiezen. Het was zeker niet slecht maar in een 4-sterrenhotel verwacht ik meer van het ontbijt.
Gastronomisch menu viel enorm tegen qua inhoud, smaak en presentatie. WIjnen vrij duur - 7,70 euro per glas minimaal.
Bij het afrekenen aan de receptie vroeg de receptioniste of alles naar wens was geweest. Mijn man zei euhhhh en keek met een vragende blik, klaar om te vertellen waarom het niet zo geweldig was geweest ... maar de receptioniste reageerde niet op zijn antwoord.
n een notedop: Mooi gebouw, goede bedden, kamers grotendeels geluidsdicht en goede bedden. Voor zwembad en sport bijbetalen. Restaurant qua kwaliteit en gastvriendelijkheid (er waren twee gastvriendelijke obers, voor de rest was het 'werk'). beneden een viersterren peil. Kan het daarom niet aanraden.
PS: de dag van vertrek was er een vergadering. Deze mensen ontmoeten elkaar in het restaurant en gaven elkaar handen en omhelsden elkaar. Een medewerker van het hotel (directeur?) was hierbij aanwezig. Ik vind dit niet kunnen in Coronatijd.

Datum van verblijf: september 2020
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2020

Geachte,

Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in uw diner en ontbijt. Dit wordt rechtstreeks aan onze F&B Manager doorgegeven voor verbetering.

Wat de handdrukken en knuffels tussen onze klanten betreft, kunnen we er niets aan doen.

Kom gerust terug naar ons via e-mail: contact@r-hotel.be onder de aandacht van Xavier Kuetgens, de Front Office Manager, als u dit wenst te bespreken.

Wij wensen u een geweldige dag en een geweldig weekend.